Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Bestaat er al zo een topic? Dan heb ik weer eens niet goed genoeg gezocht...:$zo niet, dan kun je hier je nieuwste aankopen op gebied van dieren benodigdheden kopen. voor diegene die zich verveeld ;) Je kunt je eigen foto uploaden, of er een van internet pakken. Vind ik altijd wel leuk om te zien.

Hier mijn laatste aankopen:

voer voor de bijna pubertjes:

elvira88-5469-albums-voor-mezelf-picture14911-1a.jpg

en voer moet natuurlijk in een bak (niet goedkoop zo'n hondenbak, 10 euro) Ik wilde perse deze, op de rest stond allemaal Heel groot Hond:p en dat zijn ze niet.

elvira88-5469-albums-voor-mezelf-picture14910-1b.jpg

Zo...nu jullie ;)

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb geen foto's maar:

- zweetmes

- geitenhaar borstel (heerlijk zacht

- harde borstel

- roskam

- spons

- baby shampoo ( ja dat is voor het paard XD)

- halster + touw

- hamstervoer :D

- timothy hooi

- een heel paardenpakket via MP helaas is de link al verwijderd :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zojuist wand- en vloertegels, tegellijm, tegelkruisjes, een lijmkam, een voegspons en voegmiddel gekocht (héél interessant :P).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb er geen foto van maar dit heb ik laatst gekocht:

- Konijn tuigje , zodat Loki mee naar buiten kan zonder dat ik hem kwijt raak. (mee op het gras hier in de buurt zodat ie wat rond kan huppen. Wij hebben namelijk nauwelijks een achtertuin en of een voortuin)

- Een konijn bedje, waar Loki nu echt gewoon zwaar verslaafd aan is. Kan het bedje nauwelijks aanraken of hij springt erop af. ^^ xD

- Harde/Gedroogde wortel broodjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Amaranth, ik wil het plezier over je aankoop niet bederven, maar zo'n tuigje kan levensgevaarlijk zijn voor je konijn! Als je hem ergens anders rond wilt laten huppen zou je beter een panelenrennetje o.i.d. kunnen kopen zodat je dat ergens neer kunt zetten. Door zo'n tuigje kunnen konijnen hun rug breken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Amaranth, ik wil het plezier over je aankoop niet bederven, maar zo'n tuigje kan levensgevaarlijk zijn voor je konijn! Als je hem ergens anders rond wilt laten huppen zou je beter een panelenrennetje o.i.d. kunnen kopen zodat je dat ergens neer kunt zetten. Door zo'n tuigje kunnen konijnen hun rug breken.

Ik weet het, had het een en ander al over gelezen. Maar heb ook heel veel verhalen gelezen waarbij het wel goed ging/gaat , konijn + tuigje.

Heb wat konijn liefhebbers hier in de buurt en die gebruiken ook zo nu en dan een tuigje, en dat gaat ook prima.

Ben er zelf ook heel veel voorzichtig mee, en let ook goed op dat ie niks geks doet.

Ik wil wel een ren , maar dan moet mijn balkon eerst totaal verbouwd worden. Ik kan hier geen ren plaatsen op een openbaar grasveld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het hoeft maar één keer fout te gaan..

Maar wat ik het laatste heb gekocht? :P heb net boodschappen gedaan? :P

Weet ik, maar er zoveel dingen in het leven dat het maar één keer fout kan gaan en dat het end of story is.:bounce:

En ik geef veel om het beestje, wil nu niet het gevoel krijgen dat ik afgeschilderd wordt als een slecht baasje alleen omdat ik wel zo nu en dan tuigje wil gebruiken en dat nog niet eens zo heel lang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit zijn men laatste aankopen :

Een kom voor de groentjes van de konijnjtes :

Eetbak%20Chicago.jpg(heb deze ook in blauw met oranje voor de SS)

En kruidenhooi heb ik ook gekocht en ook nog dit :

6001158.jpgflesje... :yes:

En een doosje Tik-Takjes (jammiee:he:)

Zo dat zijn ze ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

OOh Kiwi, ik ben zo'n ontzettende oen met foto's omzetten naar de computer.... zal van de week mijn best doen een paar foto's te maken en ook hier op de site te zetten. Wil ook graag een fotoboek aanmaken.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .