Ga naar inhoud

Wéér een wilgenvraag!


Sabbie

Aanbevolen berichten

Nooooou Zeggggg.....

Ok ok, blijkbaar wensen onze konijnen alleen maar voorverpakt Albert Heijn voedsel, want dat spul uit de natuur is voor sloebers.

Voor nix in de brandnetels gestaan Grrrrrrr Verwende mormels.

Toch dank voor je hulp Kiwi, weet nu eens en voor altijd hoe een wilg eruit ziet

en als je het nou eerst in een alberthein tas doe :whistle2: en dan duidelijk aan ze laat zien dat er AH op staat :P

misschien lukt het dan :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha

had ontdekt dat bij mij om de hoek een treurwilg staat (loop er nog wel elke dag langs nota bene)

laatst was ik lekker enthousiast aan die takjes aan het knippen. stopte dr net een in mn tas hahah en toen zag ik dat er politie langs kwam gereden. Nog wel op 6 meter afstand maar ben voor de zekerheid maar vlug weggerend hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb tegenwoordig standaard een zaagje in mijn fietstas zitten. Kom ik op een rustig moment langs een wilg dan pak ik weer een voorraad die lekker de vriezer ingaat (zonder blaadjes, die eet Rambo meteen).

En heb vanmorgen nog een hele dikke tak meegenomen, heeft Rambo veel te knagen als we op vakantie zijn. Mijn dochter is gewoon thuis maar gaat echt niet zomaar wat takken knippen in het park.

En een goed excuus voor het knippen; wilgen horen geknot te worden, ik ben alvat begonnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat we allemaal tegen dezelfde "probleempjes" aanlopen hier :he:

Ik heb voor de deur twee treurwilgen staan en die snoei ik ook af en toe belangeloos wat bij. Maar wel als het rustig is op straat hoor.

Hmmmmmm .... ik zit nu onverwachts thuis en het is zo warm buiten dat er geen hond voorbijkomt. Ik denk dat Jean-Luc en Flake straks mazzel hebben :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou onze konijnen zakken af naar de gewone konijnenwereld hoor. Ze beginnen de takken steeds lekkerder te vinden ( Ik geef ze ook niks anders meer behalve takken...hahahah nee hoor zou ik nooit doen) Maar zowaar net een nieuwe tak neergelegd. 1/2 uurtje later helemaal op! Ben trots op mijn knijnen! Nog even en ze zijn yup-af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, dat mag. Hier krijgen ze vooral boswilg, omdat die hier het meest te vinden is. Het makkelijkst is natuurlijk om gewoon een wilg in de tuin te zetten:mdr:. Ik had een boswilg in de tuin staan en snoeide die steeds tot een meter terug. Helaas is die bij verhuizing achtergebleven, maar inmiddels staan er alweer nieuwe stekjes in de tuin.

Ik zie ook alleen de foto in het eerste bericht en dat is zo te zien een gewone es(Fraxinus excelsior), geen idee of de konijnen dat mogen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de paastak mogen ze ook hebben toch? (hazelaar) die hebben we ook in de tuin. treurwilg ook maar dan moet ik door de bossen in de boom klimmen en dan boven het water :s

kunnen ze trouwens takken met bladeren krijgen van bomen waar roest in zit (en dan bedoel ik de ziekte, niet van het metaal:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

die fotos van sabbie dat is een Es, ook een boomsoort. sabbie, als het een es is, zag ie er zo uit die boom?

ziet ie er zo uit??? alleen voor sabbie voor antwoord....

Klopt hoor, dat zei ik een pagina terug ook al :wink2: Vrij herkenbaar aan de knoppen en het blad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .