Ga naar inhoud

'Blauw' oog


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk hangt er een bepaalde geur aan zijn speeltjes zodat hij/zij dit wel ruikt. Mijn konijn'ziet ook niet zoveel meer, maar zodra er eten in de buurt is en vooral een wortel dan is ze niet meer tegen te houden. Dit komt dus door de geur want ze kán het nog niet gezien hebben als ik net de deur binnenkom.. Ik denk eerlijk gezegt dat her staar/blindheid is, maar het is wel mogelijk dat ze nog wat zien hoor! ;) Alleen misschien niet álles meer! Als je het zeker wilt weten zul je even met haar/hem naar de dierenarts moeten! ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een blauwe waas over het oog kan inderdaad van staar komen. Misschien is het verstandig om eens langs de DA te gaan, misschien heeft hij er druppeltjes of iets dergelijks tegen om eventuele verslechtering te voorkomen of het hele probleem op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk ook dat het staar is .. heb hier een oud rammetje zitten dat blind en doof is ... hij ziet niks meer en hoort ook niet meer zo goed ... des al niet te min loopt hij nog vrolijk (oude mannentjes tempo) rond in de ren tussen de dames ...

als ik eten geeft en hij zit niet in het hok dan zet ik hem er altijd zelf omdat het soms op de trap wel eens mis wil gaan ... kan ook niets meer verzetten of veranderen want dan botst die er tegen aan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .