Ga naar inhoud

Harig konijn knippen tegen hitte?


Swa100

Aanbevolen berichten

Er zijn de afgelopen weken al eerder topics geopend over het wel of niet knippen van je konijn. Kijk bijvoorbeeld maar eens in http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/24132-rambo-geknipt-teddy-widder.html.

ja dat had ik gezien.. maar ik heb geen teddy widder.. gewoon een rasloos hangoortje... die gewoon wat harig is.. kan ik dan ook zomaar aan het knippen gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet, ik zou erg oppassen omdat die van jou nog zo jong zijn. Ik las laatst ook iets over dat langharige konijntjes een vrij tere huid kunnen hebben, en daardoor eerder zouden verbranden als je het haar wegknipt. Ik zou er in ieder geval erg voorzichtig mee zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet, ik zou erg oppassen omdat die van jou nog zo jong zijn. Ik las laatst ook iets over dat langharige konijntjes een vrij tere huid kunnen hebben, en daardoor eerder zouden verbranden als je het haar wegknipt. Ik zou er in ieder geval erg voorzichtig mee zijn.

ik heb het idee dat ze gewoon laat is met verharen of zo iets. Rondom haar koppie hoort het wel wat langer volgens mij.. maar haar rug (bovenkant) is kort en de zijkant is wat langer (ook wat pluiziger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet, ik zou erg oppassen omdat die van jou nog zo jong zijn. Ik las laatst ook iets over dat langharige konijntjes een vrij tere huid kunnen hebben, en daardoor eerder zouden verbranden als je het haar wegknipt. Ik zou er in ieder geval erg voorzichtig mee zijn.

ik had dat geloof ik ergens neergezet, ik zat met dezelfde vraag en hem gewoon de dierenarts gebeld...

hun zeiden nee, vanwege bovenstaande redenene...

gewoon flink kammen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .