Spring naar bijdragen
-Lien-

Hallo

Recommended Posts

Hallo ,

IK ga me dan ook eventjes voorstellen ,

Ik ben Lien , 15 jaar en heb reeds enkele jaren konijntjes . Ik ben begonnen met 1tje , maar het is een obsesie geworden :bunny1: waar mijn ouders aan hebben toegegeven ! Dus momenteel heb ik redelijk veel konijnen rond de 10 . Mijn broer en zusjes hebben alle maal een konijntje uitgekozen die we elke dag vertroeltelen en een wandelingentje mee maken . Dus ze worden hier goed vertroeleld zoals op vele andere plaatsen .:thumbsup:

Dus heb je nog vragen : schiet maar raak :bunny3:

Groetjes Lien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo ,

Bedankt voor de 'inweiding':bunny:

De rassen die ik fok zijn hangoortjes(NHD) , leeuwekopjes en een kruising van een kleurendwerg en een dwerg . Dus ...

Volgend jaar ben ik van plan met getatoeerde NHD te gaan showen ..

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik heb een eens een vraagje: kan dat dat jij lien bent van op kapaza?

dat jij achter konijnensites vroeg?

Ja , inderdaad:yes: ! Is inderdaad een leuke site !!

:lol:

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry voor 2 keer plaatsen. Maar soms krijg ik ineens een melding dat het pagina is verlopen en opnieuw moet proberen en dan doe ik dat en dan staat mijn bericht er toch:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zou je niet zeggen he !

Maar ja ... OOIT !!hha

ik blijf er bij jij ooit nieuw?! man je bent echt te actief gewest je bent maar ene maand langer lid dan ik en zoveel posts meer (voelt een vijandige drijging van het lienmonster :P ) of ik ben gewoon super malig :D hihaaaa dat denk ik eerder

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En een konijnenmonster! Alle BB'ers worden gewaarschuwd: Pas op jullie konijnen, want het grote enge Lienmonster komt eraan!

Pfff... Dit noem je een saaie les :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .