Spring naar bijdragen
Wortel76

Voorstellen: Jeroen

Recommended Posts

Die zwarte is oog-loos? ik schoof het af op mn fototoestel maar schijnbaar is het overal een probleem om zwart er mooi op te krijgen...

Welkom overigens, en leuke konijnen. Heb het even gecontroleerd bij mij in de ren, maar gelukkig heb ik ze allebeide nog :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Schattig? Walgelijk schattig gewoon. :mdr:

Ik kan echt uren kijken hoe ze aan het springen zijn vooral als ik in de ochtend deurtje van nachthok naar de ren open maak.

Tja oppakken van de konijnen werkt niet echt, dus probeerde ik ze te verplaatsen door ze in een doos te zetten (ze kijken in de doos en dan stiekem een klein zetje geven)

En.. ..daar waren ze het niet echt mee eens, niet normaal meer hoe fel ze probeerde de boel af te breken.. :grrrrrr:

Dus vroeg ik mij af hoe krijg je ze de volgende keer er weer in? Stukje witlof in de doos gedaan; Konijnen rennen de doos in. Ik hoor (en in een straal van 2 kilometer volgens mij iedereen) een enorm luid smekken en kauwen.

Maakte daarna ook niet meer uit of ik de doos oppakte, volgens mij had ik net zo goed een dansje kunnen doen.. Bleven rustig door eten.. alleen...

Ze kwamen daarna de doos niet meer uit... Uiteindelijk doos maar in de ren laten staan.. :P

Ze zijn nu in de 10e week en ze zijn bijna zindelijk. (ongelofelijk hoe snel ze zaken door hebben.) Ze begrijpen principe wel van de WC, maar de weg daar naar toe is lastig.. Gelukkig plassen ze grotendeels wel op de WC. Een droge keutel stinkt niet.. ..die natte is een ander verhaal. :beurk:

Gezien het warme en vochtig weer heb ik wel een vliegennet over de hele lengte van het hok gedaan. Niet als ze een natte keutel opeten, daar al een vieze vlieg op gezeten heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had dat gisteravond ook,de schemering viel in en toen ben ik bij de nijnen in de ren gaan zitten.Ze waren lekker actief en de dieren om ons heen ook.Ik heb heel veel vleermuizen gezien op jacht naar inecten,ik heb een koppeltje uilen gezien(hebben een nest bij de buren in de schuur) die op jacht waren naar de vleermuizen.Heb wel een half uur in de ren gezeten,heerlijk die natuur....Over de foto kan ik maar 1 ding zeggen WAUW!!!!! Sooooo schattig!!!!

Maar eigenlijk heb ik dat met alle dieren,maar die jonkies,daar gaat toch iedereen voor door z'n knieen!?!?

bewerkt door mibebe71

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He maar Petra.. als Nicole twee van die snoezige mini paardjes krijgt.. kan ik natuurlijk niet achterblijven :whistle2:

Dusse, wanneer ging je ook alweer de lotto winnen? :D

En die kusjesfoto... oh, geweldig :love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohh wat is die foto geweldig! :love:

Het virus slaat overal toe, het schijnt ook via de computer besmettelijk te zijn. BunnyBunch is wat dat betreft niet meer te redden, vol met besmette personen. Ik kwam hier met drie konijnen, nu heb ik twee koppeltjes. In de tussentijd zijn mijn rammen gecastreerd, krijgen ze een veel uitgebreider assortiment hooi en ook dagelijks onbeperkt, ben ik overgestapt van gemengd voer naar biks naar Sience Selective, van zaagsel naar aubiose én krijgen ze zoveel groente dat mijn opa zegt dat hij er een week van kan leven :lol:

Erg hè, dat virus... Welkom op BunnyBunch!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites