Spring naar bijdragen
Wortel76

Voorstellen: Jeroen

Recommended Posts

Heerlijk, weer iemand met humor. Welkom.

De namen voor je konijnen zijn echt niet zo raar hoor :whistle2: , moet je eens kijken hoe ze bij Petradhd heten. Ook om op te eten :lol:

Maar zijn ze er nu al? Of kan ik niet goed tellen? Kan aan de leeftijd liggen :$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
uhm aan de naam te zien dus 2 meiden, je weet dat dat over enkele maanden fout kan gaan?

Ze zijn wel erg mooi! Veel plezier ermee!

Tja. I know..

:info: Gekocht bij een fokker die voor de prijzen ging, dus wat niet 'mooi' genoeg was had ik als keuze.

Daar stond sowieso de zwarte bij. Mocht het een mannetje zijn geweest dan was ik inderdaad voor mannetje vrouwtje gegaan. Maar het waren vrouwtjes.

Gezien de ruimte die ze hebben, dat ze zusjes zijn, sterilisatie na een paar maanden en karakter van dit ras durf ik het risico te nemen.

Ze zijn nu nog elkaar lief aan het wassen. :yipi:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom! Pas maar op, ik begon ook met twee konijnen. Nu heb ik er zes, plus nog twee cavia's, een goudhamster, heel veel muisjes en (tijdelijk :$) een chinchilla :bounce: En natuurlijk twee katten, maar die had ik al voor ik aan de knagers ging. Een leven zonder katten is het niet waard om geleefd te worden wat mij betreft :$

Ik zie dat je ook van paarden houdt, heb je die mini paardjes al eens gezien? Kun je niet op rijden, maar ze zijn zoooooo gaaf!

Ik woon trouwens ook maar een heel klein stukje onder Nijmegen. Geografisch gezien dan, want in de praktijk moet je ook nog een flink stuk naar het westen om hier te komen :he:

En meisjes zijn ook veel leuker. (behalve als je het over TopGear en Formule 1 hebt... ..snappen ze niks van..)

Ehm, snap jij op dit moment dan nog wél iets van de F1? :lol: Tipje: als je echt leuke autosport wilt zien moet je eens kijken naar de endurance; 24 uur van Le Mans en LMS enzo. Véél leuker dan F1 :yes:

Ach heb van het weekend te horten gekregen van een paar vrienden dat al er reincarnatie is ze terug willen komen als een van mijn konijnen. Leek hun heerlijk. Vonddat wel een fijn compliment om te horen.

Ik krijg wel eens te horen dat mensen een muisje willen zijn en in mijn muizenhok willen wonen :$

Het word vandaag echt niets meer met me. Nu zit er een nijn in mijn hoofd:bunny3:(anders ook niet zoveel hoor)

Lijkt me lastig als je allergisch bent :P Je mag hem wel hier komen brengen hoor! Kun je gelijk die kruidkoek meenemen (neeeeee, hoeft niet af te koelen, warm is ie ook heerlijk) :whistle2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ho even! Dat gaat dus niet door he? Paarden zijn ook sociale dieren net als konijnen, die moeten per minimaal twee worden gehouden. Dus als je mijn beste vriendinnetje wordt krijg je van mij twee van die paardjes, MITS de staatsloterij zich eindelijk eens aan de regels houdt en de jackpot door mij laat winnen. Ze hebben zich de laatste jaren nogal vervelend gedragen daar en steeds dat geld aan iemand anders gegeven om mij te pesten :grrrrrr: :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw wat een mooie moppies zeg, en geweldige namen!:love: Ben zeer benieuwd hoe ze er over een paar maandjes uit zien!

Welkom op dit gezellige forum, let op: het werkt verslavend!:he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Worteltje ziet er zoo cute uit :D Hoe gaat het met de nijnen? Kunnen ze het al 'n beetje gewend raken?

Nou.. :whistle2:

Het virus heeft toegeslagen.. ..gisteravond nachtmerrie gehad dat ze waren ontsnapt, later bleek ontvoert. En eindigde ik in een soort James Bond achtige situaties.

Vanmorgen kwam ik dan ook rijkelijk laat op mijn werk.

Ze schieten niet meer weg als ik ze aai. Niet dat ze bang waren of zo..

Sowieso kwamen ze vanaf het begin heel nieuwsgierig kijken en snuffelen.

Nu eten en drinken ze gewoon door terwijl je ze een aai geeft. Allemaal geen probleem. :bunny1::bunny1:

Ze wassen elkaar ook de hele dag door en het hooi laten ze met rust.. ..maar stro is een echte verslaving. (ik heb in de hoek een soort stro berg gemaakt, daar zitten ze regelmatig boven op.. ..volgens mij een weg naar beneden te eten.)

Gisteravond hebben we een gezamenlijke hobby uitgeoefend; slopen! :yipi:

Heel kinderachtig maar o zo leuk. Kranten slopen met z'n drieën!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
haha dat gaat niet goed daar!!... hij heeft t konijnenvirus jongens...wie gaat m redden??

Zou dat niet besmettelijk kunnen zijn? niet dat we het dadelijk allemaal hebben hier.

@jeroen, heerlij kis dat he samen met je nijnen, lekker "kinderachtig" doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites