Spring naar bijdragen
Wortel76

Voorstellen: Jeroen

Recommended Posts

Haha, ik moest erg lachen om je verhaal :)

Veel plezier met je toekomstige konijntje :) Heb je al een naam verzonnen?

Man/Vrouw

Wortel/Radijsje

Vrouw/Vrouw

Worteltje/Radijsje

Ik vond 'Wortel' wel een stoere naam. En gek genoeg kwam ik hem niet vaak tegen. Konijnenhok heet ook: Villa "Daucus Carota" (Huize "Wortel") (staan ook in foto album)

Alles staat klaar... ..sommige dingen al weken.. AAARGH!! :bounce:

(Kan niet meer wachten.. ..nog 3 dagen..)

bewerkt door Wortel76

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is voor het eerst dat ik baal dat het weekend is. Ik kan niet wachten op de maandag.

Inmiddels wordt iedereen ook knettergek van mijn: “Owh ik wou dat het maandag was..” :mdr:

(Vooral op kantoor.... ..want ik begon vrijdag al met zeuren..)

:bunny1::bunny1:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahahah, ik zou maar gauw naar een afkickkliniek gaan, voor het te laat is. Voor ons BB-verslaafden kon helaas niks meer gedaan worden... Daarom zitten we hier. :frown:

:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hahahah, ik zou maar gauw naar een afkickkliniek gaan, voor het te laat is. Voor ons BB-verslaafden kon helaas niks meer gedaan worden... Daarom zitten we hier. :frown:

:lol:

Ik ben bang dat ik niet meer te redden ben..

Las in een boek dat konijnen jonge takjes van een appelboom lekker vinden..

..en sinds vanmiddag staat er een kleine appelboom in mijn tuin..

dus..

:whistle2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha, ik moet zeggen, aan humor ontbreekt het bij je niet ;)

Wortel en radijsje. Heel erg leuk bedacht ;)

Ben wel benieuwd hoe ze het gaan bevallen bij jou :) Maar aan je verhalen te horen, wel goed :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

pff zou willen dat ik leuke konijnen verhalen kon vertellen op kantoor! daar hebben ze niks met konijnen!

en idd dit forum is verslavend en er zitten volgens mij een verzameling van de liefste mensen in het kikkerland! :love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verslavend? Valt toch we lmee. Dacht hier even lid te worden om een vraag te stellen die ik had over mijn twee voedsters. Moet nu nog een forum bijhouden. En moet bekennen dat ik nu zelfs hier meer post dan op de drie gitaarfora waar ik preBB altijd te vinden was.

Op werk heb ik het zo min mogelijk over mijn nijnen die hebben daar ook niets mee. Hoewel ik nu nog steeds te horen dat ik het altijd over ze heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, mij kennen ze op m'n nieuwe school (nou ja, zit er nu al een jaar op) ook niet echt, maar ze weten wel dat ik twee konijnen heb :lol:

Maarehm.. Voor jou is het dus ook te laat.. Nou, welkom in een leven vol mensen die je geirriteerd/vol medelijden/verbaasd aankijken, als je zegt dat Wortel en Radijsje zoiets schattigs deden, als je vertelt dat je €300 euro aan DA kosten hebt uitgegeven, als je de hele nacht bent opgebleven om voor de patient te zorgen... En een leven vol konijnenliefde! :love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heee wat leuk, nog een mannelijke konijnenfreak :P

Ik ben een jongen van 16 en net zo gek als de meesten hier :whistle2:

De meeste jongens op school vinden het ook vreselijk kinderachtig, Daarom ga ik ook meestal met meisjes om ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
pff zou willen dat ik leuke konijnen verhalen kon vertellen op kantoor! daar hebben ze niks met konijnen!

en idd dit forum is verslavend en er zitten volgens mij een verzameling van de liefste mensen in het kikkerland! :love:

Op kantoor stuur ik een team aan, dus die hebben niks te willen. Mwhahaha.. :whip2:

Ik hoop alleen dat ze dit niet lezen, anders lunch ik weer alleen vandaag..

Heee wat leuk, nog een mannelijke konijnenfreak :P

Ik ben een jongen van 16 en net zo gek als de meesten hier :whistle2:

De meeste jongens op school vinden het ook vreselijk kinderachtig, Daarom ga ik ook meestal met meisjes om ;).

Pubers horen alles kinderachtig te vinden en als je na 10 jaar terug kijkt, dan constateer je vaak dat het de meest kinderachtige periode uit je leven is geweest.

(wat het overigens niet minder leuk maakt.) :he:

En meisjes zijn ook veel leuker. (behalve als je het over TopGear en Formule 1 hebt... ..snappen ze niks van..)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet toch toegeven, dat ik (als meisje) vaak voor de buis zit als topgear komt. En ik (natuurlijk niet zoveel als jij waarschijnlijk) ook best graag naar formule 1 kijk. Dus dat is best wel een vooroordeel (A)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij praten de dames in mijn vriendegroep meer over formule 1 dan ik. En die praten er al nagenoeg nooit over...

Ach heb van het weekend te horten gekregen van een paar vrienden dat al er reincarnatie is ze terug willen komen als een van mijn konijnen. Leek hun heerlijk. Vonddat wel een fijn compliment om te horen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nah dat zeggen ze nu nooooit over mijn dieren :he::whistle2:

(Ik heb eens een kaartje met 'I want my cats life' gekregen. Alleen was 'my' doorgestreept en had de lolbroek in kwestie er 'your' van gemaakt :whistle2:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites