Spring naar bijdragen
Wortel76

Voorstellen: Jeroen

Recommended Posts

Ik ben Jeroen.

33 jaar oud en opgelucht dat op dit Forum meerdere leden zijn van mijn leeftijd. Alleen verdacht weinig mannen.

(Zo blijkt bijvoorbeeld dat onder de 30+ mannen de Donald Duck meest gelezen blad is, al hebben we het daar uiteraard niet over in de kroeg. Volgens mij is dat ook zo met het Konijn.)

Om eerlijk te zijn: Eigenlijk wilde ik eerst een hond, maar een hond de hele dag alleen is maar niets en meenemen naar kantoor is geen optie.

Dieren moeten wel aandacht en ruimte krijgen die ze verdienen. Laten Konijnen nu net het meest actief zijn in de ochtend en avond en ik een grote tuin hebben.

Daar staat nu ook een groot hok: Villa “Daucus Carota” ( kortom: Huize Wortel )

Ik heb nog geen konijnen (as maandag als het goed is) en ben op deze site terecht gekomen toen ik op zoek was naar meer informatie.

Ik ben specifiek op zoek gegaan naar de Duitse Hangoor ivm hun karakter.

( in mijn zoektocht ben ik eerst op zoek gegaan welk karakter past het beste bij mij, daarna pas welk ras hoort daarbij.)

Duitse Hangoor is niet bang ingesteld en knap eigenwijs. Dat bleek wel toen ik twee weken geleden bij de fokker kwam en er 8 kleine ukkies :bunny1::bunny1::bunny1::bunny1::bunny1::bunny1::bunny1::bunny1:(net 6 weken oud!) op mij af kwamen rennen!

( 4 begonnen meteen aan mijn handen te snuffelen en de rest probeerde volgens mij uit te zoeken hoe ze het beste konden ontsnappen.) :whip2:

Het omgaan met dieren neem ik vrij serieus. Ik heb dan ook als spreuk:

Dat je bij een dier binnen 10 seconden iets kunt verpesten wat je in 10 jaar niet meer goed kunt maken.

Want bij een mens kun je achteraf uitleggen waarom je iets deed, bij dieren niet en draait alles om vertrouwen. En dat kun je sneller afbreken dan opbouwen.

Ik ben niet supergroen of vegetariërs, wel probeer ik een beetje op te letten. Zo koop ik mijn vlees bij een slager die zijn eigen vee heeft en nooit in een supermarkt. (al ben ik wel minder vlees gaan eten) En heb ik overal spaarlampen, maar ook een airco staan...

Verdere hobby’s zijn paardrijden ( www.bors.nl ), uit eten gaan. Rommelen in de tuin en verzamelen van Keramiek en moderne Kunst.

Op mijn werk worden ze al knettergek van mij als ik het over Konijnen heb, sterker nog velen dachten eerst dat het een grap was. Stilletjes aan wennen ze aan het idee dat ook volwassenen (kuch) Konijnen kunnen houden.

Al moet ik toegeven: Bij het Konijnenhok (KT4) heb ik de plastic hartjes die als sluiting werden gebruikt, snel vervangen voor een sluiting van roestvrij staal.

Er zijn nu eenmaal grenzen. :sarcastic:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Welkom Hier. Mannen erbij is altijd fijn. Ik heb zelf 6 konijnen een daarvan is een duise hangoor en heel eerlijk gezegt vind ik haar stiekum het leukste. Haar eigenwijze persoontje is echt geweldig.

Bij mij op het werk en in de vriendegroep verklaarden ze me voor gek met mijn konijnen, vonden allemaal dat dat iets voor kleine meisjes was en niet voor mannen. tegenwoordig hoor ik ze er niet meer over (zullen ze nu wel achter mijn rug doen) en vragen ze toch altijd hoe het met ze gaat. Laatste de grootste konijnen tegenstanders onze petran op schoot gezet en daarna laten zien hoe de gezusters reus tekeer kunnen gaan emt een telefoonboek zelfs hij moest toeb toegeven dat het wel leuk was die nijntjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahaha idd er zijn grenzen;)

haha maar uhm van harte welkome en goed dat je eigen eerst leest voor dat je aan een dier begint:D;)

konijnen zijn ook lief ze doen je hartje laten smelte;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hahaha wat een verhaal! Nou ik ken anders genoeg volwassen mannen met konijnen hoor! Welkom op dit leerzaame forum! Enne natuurlijk als je konijn er is eisen wij hier ook foto's van te zien!

Hoewel ik een eigen site heb, ben ik nog te lui om daarop foto's te zetten.

Op Hyves zal ik het wel bijhouden: http://sirbors.hyves.nl/album/41194345/Konijnen/p4VvmS2U/

(staat nu alleen foto's van hok en zoals het eruit gaat zien)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haa, wat een leuk Voorstelverhaal heb jij er van gemaakt. Leuk, een man erbij, het is hier voornamelijk vrouwvolk:lol:. En natuurlijk, Welkom op BunnyBunch!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Jeroen, leuk dat je je ook even voorstelt. Ik had al een aantal berichten van je gelezen en daarin zei je best zinnige dingen en ik moest lachen om de droge humor op je site, dus ook namens mij: welkom! :D

Ik heb overigens het hartje op de KT4 ook vervangen door een roestvrijstalen sluiting, maar dat was bij mij vooral uit praktische overwegingen: roestvrijstaal houdt het langer uit dan plastic. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb overigens het hartje op de KT4 ook vervangen door een roestvrijstalen sluiting, maar dat was bij mij vooral uit praktische overwegingen: roestvrijstaal houdt het langer uit dan plastic. ;)

Klinkt bijna filosofisch. :sarcastic:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat vroeg ik als rasechte Nimweesche me ook al af! :mdr:

Trouwens.... dan kun je je ook aansluiten bij DE interessegroep. :he:

En bij De intresse groep mannen op BB het blijft daar wel akelig leeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En bij De intresse groep mannen op BB het blijft daar wel akelig leeg.

Leden aantal "De intresse groep mannen op BB" is zojuist met 100% toegenomen.

Ik werk in Nijmegen en heb daar ook op school en kamers gezeten. En ik voel mij meer verbonden met Nijmegen, dan het het dorp waar ik in woon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites