Ga naar inhoud

Ko met gas bij de da


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ik zou persoonlijk hun eten geven om 12u en even kijken wat hij eet.

Eet hij redelijk (hoeft niet erg veel te zijn, maar wel een beetje) dan zou ik het zo laten.

Eet hij echt zo goed als niks, dan zou ik hem persoonlijk nog een beetje dwangvoer geven.

Maar zeg maar ...euh... een SSje of 7 is wel doenbaar.

Neem een beslissing waar jij je goed bij voelt, ik ben er van overtuigd dat het dan goed komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Allemaal bedankt voor het meedenken enzo, ik ben daar echt erg blij mee!

Was deze keer veel onzekerder op een of andere manier.

(heb ik met dwangvoeren zoiezo wel ivm mijn 1e nijn, beetje lang verhaal voor nu ;))

Ik heb Ko eerder op de avond zo'n 8 ssjes gegeven en daar viel hij echt op aan. Ook hebben we ze allebei flink hooi zien eten.

Om 11 uur de laatste keer medicijnen gegeven voor vandaag en daarna groente. Daar at hij ook wat van en rond 12 uur de biks.

Hij begon gewoon te eten daarna ging hij even naar het toiletje en wat rondhupsen om daarna nog een tijdje te zitten eten (ze wisselden elkaar af vandaag).

Geen dwangvoer meer dus :)

Wat een opluchting zeg. Hopelijk vanaf nu dus alleen nog maar goed nieuws :yes:

Als hij zo doorgaat hoef ik hem morgen toch niet meer te dwangvoeren toch? Medicijnen ben ik ook al langzaam aan het minderen (gister 4x per dag, vandaag 3x)

Nogmaals bedankt allemaal :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet ik het zeker :)

Het eten is bijna allemaal opgegaan :party:

Biks heeft Kobus net het laatste beetje van opgegeten en daarna heeft hij nog groen zitten eten. Nu ligt er alleen nog maar hooi en wat peterselie (en een mini stukje witlof).

Ik ben echt erg blij en Ko en Snuf ook zo te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .