Ga naar inhoud

Ko met gas bij de da


YvonneH

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen:

Hij loopt nu even in de kamer en eigenlijk wil ik hem straks wel even bij Snuf zetten.

Daarna moet ik toch kiezen: of binnen een traliekooi of buiten in hun eigen hok met de deur dicht en Snuf apart in de ren.

Ik weet het nog niet eigenlijk.

Zijn temp was verder goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ze eigenlijk uit elkaar houden om te zien of hij eet en keuteld.

Ik wilde ze dus alleen samen in de ren zetten (als ze idd lief doen samen) in de hoop dat hij even lekker hupst.

Daarna heb ik dus 2 opties: Binnen of buiten.

Ik zou ze ook samen binnen kunnen houden maar dan kan ik natuurlijk niet goed wat hij eet en keuteld.

Mijn voorkeur, dat is juist het punt, ik weet het niet.

Ik vraag me af wat voor hem prettig is. Straks moet ik nog dwangvoeren en medicijnen geven (en masseren natuurlijk) en daarna kan ik hem een tijdje met rust laten. Misschien toch beter binnen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hoogste prioriteit ?

Observeren zou bij mij boven het samenzijn komen...

Weten hoe het met hem gaat is van (levens)belang...

Geen idee wanneer je thuis bent, maar als je de hele dag thuis bent i.c.m samen binnen zou dan eventueel kunnen. Dan ben je in ieder geval in de buurt om te zien of er gegeten wordt. Keutelen wordt lastig...

Hmm....Alleen zitten is misschien niet héél gezellig, maar wel héél belangrijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten hadden ze ook apart gemoeten. Alleen even samen in de ren omdat beweging nu goed is en dat doet hij binnen niet echt. Vandaar eigenlijk.

Als hij buiten zou blijven komt hij ook alleen in het hok maar dan zie ik hem niet echt natuurlijk. Vroeg me alleen af of hij dan meer op zijn gemak zou zijn.

Ik denk dat ik hem dan toch maar binnen laat igg vannacht en dan morgen maar weer kijken.

Dan kan ik hem iig beter zien. Hij krijgt dan alleen niet echt beweging.

Bedankt voor het meedenken iig, af en toe ga je toch twijfelen he, wil het beste voor hem iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd ook wel een goed idee ja :yes:

Ko is geen springer en ook geen sloper dus dat moet met hem wel lukken ja. Hij zit nu in een meter hok en dan ga ik daar straks nog even een rennetje omheen knutselen.

Hij zit zich nu even te wassen. Over een uurtje nog even de medicijnen en dwangvoer en dan een paar uurtjes slapen.

Daarnet hoorde ik na het masseren wel wat gerommel in zijn buikje maar tot nu toe nog geen keutels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd ook wel een goed idee ja :yes:

Ko is geen springer en ook geen sloper dus dat moet met hem wel lukken ja. Hij zit nu in een meter hok en dan ga ik daar straks nog even een rennetje omheen knutselen.

Hij zit zich nu even te wassen. Over een uurtje nog even de medicijnen en dwangvoer en dan een paar uurtjes slapen.

Daarnet hoorde ik na het masseren wel wat gerommel in zijn buikje maar tot nu toe nog geen keutels.

Dat je gerommel hoort na een massage is een goed teken!

Succes!

Hier word nog geduimd hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja dat vond Ko gelukkig ook.... Ik (of beter gezegd mijn vriend) ontdekte een uurtje geleden 2 keuteltjes! 1 kleine en 1 iets grotere :party:

Beter cadeautje kun je niet krijgen idd :)

Nu hopen dat hij morgen nog veel meer cadeautjes voor ons heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we kunnen knikkeren hoor Cin :party:

Vandaag 20 (ja,ja, echt geteld :$) kleine keuteltjes!

Het begin is er dus en nu maar hopen dat meneer het doorzet.

Hij heeft vannacht ook 3 kleine blaadjes witlof gegeten en wat peterselie.

Of hij ook van het hooi heeft gegeten weet ik niet zeker want meneer ligt er lekker middenin.

Verder krijgt hij nog 6 keer per dag critical care, 4x ciseral en lactulose per dag. Straks nog even bellen over de pijnstilling.

Hij mag nu even loslopen in de huiskamer en vanmiddag zet ik hem denk ik wel 2 uurtjes buiten ivm verjaardagsvisite. Er komen ook een paar kindjes en ik denk dat Ko dat toch een beetje te druk vind.

Ik denk dat ik hem dan even bij Snuf zet (als ze aardig doet) en anders maar even alleen in het hok (of in de ren en Snuf in het hok).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .