Ga naar inhoud

Ko met gas bij de da


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ik heb om 9 uur Kobus meteen naar de da gebracht.

Om 8 uur vanochtend (toen de gordijnen opengingen) zag ik Ko in een rare houding in de ren liggen. Na even observeren zag ik dat hij steeds een anders plekje zocht dus ben ik gaan kijken buiten.

Het eten van gisteravond was niet op en ook lagen er 2 kleine keutels.

Ik ben meteen met een massage begonnen en heb zijn temp opgenomen, die was 37,1. Ik ben blijven masseren (hoorde op een gegeven moment flink borrelen) tot 9 uur en toen de da gebeld en gevraagd of ik meteen mocht komen (ik wilde geen herhaling van vorig jaar want toen was hij erg slecht).

Snuf heb ik bij hem in het reismandje gedaan (Snuf is nu weer thuis) en bij de da was zijn temp weer hoger. Hij heeft meteen injecties gehad en moest blijven.

Net heb ik nog even gebeld (om te vragen of zij ook masseren) en toen vond de da zijn buik niet heel erg opgezet. Hopelijk heeft de massage van vanochtend dus al effect gehad.

Zijn tanden/kiezen worden straks nog nagekeken en ze houden hem natuurlijk goed in de gaten.

Duimen jullie voor Ko?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog niks gehoord van de da.

Vanavond om 19.15 moet ik met Lucky naar da (vachtprobleempje) en dan hoor ik meer.

Ik zit er wel aan te denken om zo even te bellen maar andere kant is geen nieuws ook maar weer goed nieuws denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld en het gaat redelijk met hem.

Hij heeft nog niet gepoept maar net wel geplast en is een beetje de kranten aan het slopen.

Hij hupst ook wel een beetje rond dus hij is iig wel redelijk actief.

Ook heeft hij wat gras gegeten maar verder geloof ik nog echt iets.

Er waren nog weinig darmgeluiden te horen maar ze masseren hem wel dus hopelijk komt het straks weer allemaal op gang.

Vanavond bekijken we even of hij mee naar huis mag dus dan meer nieuws (en goed hoop ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ko is weer thuis :)

Hij heeft nog steeds niet gepoept dus dat is weer wat minder.

Er waren nog weinig darmgeluiden te horen dus voorlopig heb ik weer genoeg medicijnen en dwangvoer mee naar huis.

Hij heeft daar wel gras gegeten en een klein beetje hooi en verder hebben ze hem dwangvoer, massages en medicijnen gegeven. Daar gaan we nu dus thuis mee verder.

Zij gebit was verder in orde en ook zijn buik voelde (nu wel) vol maar soepel.

Het lijkt dus geen verstopping terwijl ik wel wat keutels met haar in de ren vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .