Ga naar inhoud

Mijn konijn eet niet en zit stil in een hoekje


Dotje07

Aanbevolen berichten

Hij vond het goed dat ik naar die andere was gegaan.. verder zei hij der niet veel over. Maar ben net gebeld, mag haar om 3 uur ophalen. Er zat flink wat gas in haar darmen/maag en ook wat haar (is pas scheinzwanger geweest..) Dus dat gas is eruit gehaald door een slangetje ofzo. Ook heeft hij haar laxeer middel gegeven. Maar tot nu toe nog geen keutels ofzo. Dus moet dit weekend aan de slag met medicijnen en dwangvoer.. tot het beter gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pardon.. hij vind het goed dat jij naar de andere bent gegaan??? Geeft ie niet eens toe dat ie een fout had gemaakt? Als je naar hem had geluisterd was er een kans dat het nu heel anders was afgelopen met je konijntje!

Hij had ook kunnen zeggen "Ik heb geen plek, maar dit is een spoedgeval en kijk even of je naar een andere goede arts kan gaan". Nee, in plaats daarvan maakt meneer een afspraak voor de ochtend.. dat was miss al veel te laat geweest...

Anyway, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je konijn.. gelukkig is het gas/haar al verholpen :)

aangepast door Yvon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes!

Het is inderdaad erg snel gegaan allemaal..

Heb gedaan wat ik kon, heeft helaas niet mogen baten.. :(

Er komt in iedersgeval snel een ander konijntje bij voor Teddy. Die zit nu zo alleen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .