Ga naar inhoud

Discussietopic fotowedstrijden

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Haha, nee, ze durfden amper in de buurt te komen. Dacht eerst dat het aan mij lag, ik klonk waarschijnlijk raar, ik rook natuurlijk raar en ik bewoog misschien ook wel raar, maar toen ik later mijn ja

Wat leuk, ik ook! Onze eerste bobtail, Igor, was 7 toen ik werd geboren. We waren echte vriendjes. (schijnt, ik kan het me niet meer herinneren)  Onze andere bobtail, Luca, heeft niet meer zo lang

Haha wat een geweldige foto's. Ik vind ze eigenlijk allemaal heel leuk  

In het verleden stond er bij de spelregels dat de mods bij héél veel inzendingen een eerste keuze maakten...deze deden dan mee in het stemtopic (of juist niet).

Dat is niet meer zo.

ALLE inzendingen zijn nu stemwaardig. Of er dus 10 of 30 inzendingen zijn, off-topic, onscherp, dat maakt niet meer uit...MAAR wat wel hetzelfde is gebleven; ieder lid mag maar één foto inzenden.

aangepast door ZaZa
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat vinkje bovenaan een post op de mobiele site is een like, toch?

Ja klopt maar die had ik net niet! Nu wel! De pagina zal net wel niet goed geladen zijn of zo. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

In het verleden stond er bij de spelregels dat de mods bij héél veel inzendingen een eerste keuze maakten...deze deden dan mee in het stemtopic (of juist niet).

Dat is niet meer zo.

ALLE inzendingen zijn nu stemwaardig. Of er dus 10 of 30 inzendingen zijn, off-topic, onscherp, dat maakt niet meer uit...MAAR wat wel hetzelfde is gebleven; ieder lid mag maar één foto inzenden.

Aha. Duidelijk :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • Evee prikte dit topic vast
  • Evee sloot dit topic
  • Evee prikte dit topic los
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .