Ga naar inhoud

help

fifi20

Aanbevolen berichten

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ongeveer 28 dagen draagt een konijn

en probeer zo snel mogelijk een oplossing te zoeken voor dit probleem

want t wordt alleen maar erger als je ze niet uit elkaar haalt

ook heeft de moeder een eigen plek nodig en iets waar ze dadelijk fijn haar nest kan bouwen (een omgekeerde schoenen doos met een gat erin??

sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dit meisje heel lang heeft gezeurt bij ouders, toen kreeg ze drie konijntjes.

ze heeft gehoord dat rammen rustiger zijn in omgang, dus we nemen er dus drie..gezellig..

meisje verdient zelf nog geen geld. heeft misschien klein beetje zakgeld..en papa en mama gaan niets extraas eraan betalen. dus dierenarts dat gaat ze niet.. en andere hokken of kooien komen er nie omdat er geen geld voor is..

verder nergens verstand van, dus met gevolg nu ruzieende konijnen en veel te jonge konijnenmama je heb nog geluk dat je voedster nog leeft die had ook dood kunnen gaan tijdens bevalling..

en ik heb klein idee dat je beetje express een nestje wilde, leek je wel leuk konijnen babies... je bent tenslotte puber (en dat ben ik ook geweest in ben 20 nu dus is kort geleden) en pubers willen overal hun zin in en proberen dit op slinkse wijze... (alleen ik heb dat nooit met dieren gedaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het zo zit:fifi had dus mannatje,mannetje en vrouwtje bij elkaar.mannetjes hadden ruzie.voruwtje is toch appart gezet.de mannetjes ook,maar wat later.ze wist dat het vrouwtje zwanger was,wat anders als ze met 2 mannetjes zit?heeft ze een nestje gehad,maar jongen waren dood.

is het zo?ik snap het niet erg goed,maar ik denk dat ik hiermee wel goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik snap wel hoe gegaan is. maar ik snap niet wat je met 3 mannen moet. ik zel ben voor vrouwen gegaan omdat me dta geadviseerd werd later bleek beter gecastreerd ram en voedster.. maja..

naja gelukkig afgelopen. kind zal het nooit meer doen

ik vind trouwens dat die kinderen erg wijs doen terwijl ze niet zoveel weten..

thessa als je weet hoe het zit leg het dan ff uit dan maar ga nie zo geheimzinnig doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze doet toch niet geheimzinnig ze zegt alleen dat ze het weet :) misschien als je het vraagt zegt ze het gewoon hihi

vaak worden mensen verkeerd geadviseerd en ik weet niet hoe het bij haar zit maar ik ben ook een keer in een dierenwinkel geweest en die zei dat mannetjes ook bij elkaar konden want ze zaten daar ook bij elkaar zeiden ze dan

en ik weet niet hoe het bij fifi zit maar volgens mij kwam ze ook op deze site nadat ze de konijnen al had gekocht (maar kan er ook naast zitten hoor weet het niet zeker)

maar ik weet wel zeker dat er maar weinig dierenwinkels zijn die goed advies geven bij konijnen jammer genoeg en dat ik blij ben dat ik deze site ontdekt heb haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .