Anneke! 10 Geplaatst: 26 mei 2009 Delen Geplaatst: 26 mei 2009 Even een vraagje!Morgen krijg ik mijn nieuwe binnenkooi, eentje met twee verdiepingen.Wil mijn 2 konijntjes proberen zindelijk te maken, alleen vroeg ik me af of ik op elke verdieping een toilet moet zetten?Alvast bedankt voor jullie reacties! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lana 10 Geplaatst: 26 mei 2009 Delen Geplaatst: 26 mei 2009 Ik heb een buitenkooi met twee verdiepingen. Ik had een toilet beneden omdat ik dat pratisch vond, maar konijn deed haar behoeften ook boven. Toen verplaatste ik hem en was het andersom Uiteindelijk heb ik nu boven en beneden een toilet, de een gebruikt ze meer dan de ander. Maar voor die paar plasjes laat ik hem toch staan; afleren krijg ik maar niet voor elkaar helaas! Veel succes ermee! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
claudtje 10 Geplaatst: 26 mei 2009 Delen Geplaatst: 26 mei 2009 ik had voor mijn konijn ook altijd boven en onder een wc staan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sabbie 10 Geplaatst: 26 mei 2009 Delen Geplaatst: 26 mei 2009 Ik ben begonnen met 2 wc's, maar kwam er al snel achter dat ze boven helemaal niets deden. Dus nu alleen nog onder. Maar dan wel extra groot! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Karina 34 Geplaatst: 26 mei 2009 Delen Geplaatst: 26 mei 2009 Ik zou in eerste instantie 2 toiletjes plaatsen en inderdaad, zoals sabbie al zegt, als ze op de een niks doen kun je die weghalen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
webwiper 11 Geplaatst: 26 mei 2009 Delen Geplaatst: 26 mei 2009 Die van ons hebben er drie ... Tja, verwende nesten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Anneke! 10 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2009 Bedankt voor jullie reacties!Heb vandaag twee nieuwe toiletjes gehaald Morgen komt het hok! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.