Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Swa100

moeilijk, maar lief

Recommended Posts

Ik hoop dat je met dit konijntje net zo veel plezier gaat beleven als je hoopte dat met met je vorige konijntje te hebben.....

HEEL VEEL PLEZIER !!!!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tuurlijk ga je een beestje dat je eenmaal hebt niet meer zomaar wegdoen.

Vaak ben je bij de eerste blik al verliefd en voel je al een band.

De bedoeling erachter is goed! Heel lief zelfs...

Voor jouw gevoel had de trein iets langzamer mogen gaan maar nu ze er zal ze je beslsit opvrolijken!

klopt nu kan ik mn gedachten enzo een beetje op haar focussen.. tuurlijk vergeet ik foxxy niet.. maar nu er een ander kleintje is om me voor in te zetten.. gaat het wel goed;) nu een mooie foto van foxxy uitzoeken en op mn kamer zetten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik hoop dat je met dit konijntje net zo veel plezier gaat beleven als je hoopte dat met met je vorige konijntje te hebben.....

HEEL VEEL PLEZIER !!!!!!!

dankje ZaZa:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

MAAR ik wil er wel bij vermelden dat het geen behandeling is tegen coccidiose dus mocht je konijntje het hebben of krijgen dan moet je nog steeds naar de da voor de juiste medicijnen!

jup:) weet ik:) ik ga van de week maar even op zoek naar dat voer;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat super van je broertje, om je zo toch een hart onder de riem te steken..

Ik snap jouw dubbele gevoel wel hoor....

Maar heeeeeeeeeeeel veel plezier met Coco!!! wat een schatje zeg!!!!! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou zelf echt niet een konijntje terug brengen hoor, als ik het toch eenmaal heb gekregen... De volgende keer kan je gezellig naar de opvang gaan toch?

Veel plezier met je konijntje, ze is echt heel lief!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop dat jullie het samen heel gezellig gaan hebben! :D Echt een erg schattig konijntje!

Ik heb er ook het volste vertrouwen in dat je Coco goed in de gaten houdt!

En Coco is geen vervanger van Foxxy, Foxxy blijft natuurlijk altijd heel bijzonder en heel speciaal. Maar het is wel een fijn idee dat je Coco nu ook een fijn leven kan geven! :D

bewerkt door Snoeteke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi,

als eerste gecondoleerd met foxxy.

het is een super lief gebaar van je broertje, zelf zou ik het dan ook niet zomaar afwijzen want ook dat beestje verdient een goede bazin.

zelf heb ik een ziek konijntje bij een fokker weggehaald en gaat het nu goed krijgen bij ons.

konijntje ziet er super lief uit en ik zou zeggen GENIET ER LEKKER VAN ZOLANG JIJ JE ER GOED BIJ VOELT.

is ze nu alleen in haar kooitje, knuffel haar dan eens lekker elke avond bv. dat vinden ze ook heel erg fijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een moppie :yes:

Als ik jou had geweest had ik haar ook niet terug gebracht hoor.. eens in de ogen te hebben gekeken van een diertje die bij jou mag wonen, daarmee heb je gewoon snel een klik!

Coco is geen vervanger voor Foxxy.. zij zal namelijk altijd speciaal voor je blijven, ik vind dus ook niet dat je reden hebt om je schuldig te voelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites