Ga naar inhoud

konijntje van 13 weken eet,drinkt en keuteld weinig


Swa100

Aanbevolen berichten

eey mensen,

sinds zondag heb ik een voedstertje van bijna 13 weekjes oud. ze weegt nu zo'n 1100 a 1200 gram

Nu valt mij op dat ze een beetje weinig eet, drinkt en keuteld..

drinken: zo'n 20 ml per 24 uur

eten: ik gok zo'n 10-20 gram biks per 24 uur

keutels: een handjevol ofzo sinds zondag..

plasjes: ik vind wel wat plasplekjes etc..

hooi: soms zie ik haar een beetje hooi eten

ik probeerde haar vandaag voor het eerst groenvoer te geven, maar uit mijn hand wou ze geen witlof eten (1 hapje), nu heb ik het in haar hok gelegd.. hopen dat ze het eet

ze is niet heel erg stil ofzo.. als ik haar ff optil enzo is ze niet erg rustig..

wie kan me helpen? ik heb namelijk geen ervaring met konijntjes van deze leeftyd

edit: oja.. ik heb dezelfde biks als ze bij haar nestje zegmaar daar kreeg

aangepast door Swa100
Link naar reactie
Delen op andere sites

is er niemand die me kan helpen:(

ze heeft net 1 hapje appel uit (uit mn hand)..

ook zag ik net wat keuteltjes die volgens mij van vanmiddag komen.. zelf weet ik niet echt hoeveel ze op deze leeftyd moeten drinken,eten en keutelen.. wie kan me daarmee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eet ze inderdaad wat weinig voor haar leeftijd, normaal gesproken eten ze met deze leeftijd de oren van je hoofd. Onbeperkt eten en drinken mogen ze voor zover ik weet! En veel poepen hoort daar natuurlijk bij...

Sinds wanneer is ze minder gaan eten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O je hebt haar net zie ik.

Het zal waarschijnlijk even wennen zijn voor haar, nieuwe omgeving is natuurlijk stress...hou het goed in de gaten. Zo gauw ze niet meer eet, niet meer poept en stilletjes wordt, naar de DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites