bikkel 17 Geplaatst: 6 juni 2009 Delen Geplaatst: 6 juni 2009 saf kom je wel eens naar het zuiden? hier zijn nl 2 dierenwinkels die ze wel hebben... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Saf 65 Geplaatst: 6 juni 2009 Delen Geplaatst: 6 juni 2009 Nee, eigenlijk bijna nooit. Tja roermond kom in nog wel enigszins regelmatig. Heb ze nu besteld dus zullen van de week wel binnen komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
bikkel 17 Geplaatst: 6 juni 2009 Delen Geplaatst: 6 juni 2009 oke, roermond is precies op de helft haha...ben benieuwd of je ook goeie ervaringen ermee hebt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Saf 65 Geplaatst: 6 juni 2009 Delen Geplaatst: 6 juni 2009 Wel net nog in landgraaf geweest, had op terug weg best daar ik een dw kunnen kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MCpaasei 10 Geplaatst: 6 juni 2009 Delen Geplaatst: 6 juni 2009 Ik heb een plateau en een kussentje besteld. Nu hopen dat het door de brievenbus kan ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
essiejj95 10 Geplaatst: 20 juni 2009 Delen Geplaatst: 20 juni 2009 Ik heb gister een plateau + kussentje en gelijk ook een 'willow bal' gekocht bij casper's dierenspeciaalzaak:D Ik hoop echt dat ze er op gaat! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sasje 10 Geplaatst: 20 juni 2009 Delen Geplaatst: 20 juni 2009 Heb sinds gister mijn dubbeldek en ben er wel blij mee, maar het trapje vertrouw ik niet helemaal.. Mn nijntjes glijden bijna naar beneden alsof t een glijbaan is! Maar ze gaan al wel van boven naar beneden enzo dus ik wacht het nog even af. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MCpaasei 10 Geplaatst: 20 juni 2009 Delen Geplaatst: 20 juni 2009 1 van de twee gaat inmiddels naar boven. De ander heeft alleen nog maar op het plateau gezeten en dat vindt ie al eng Quote Link naar bericht Delen op andere sites
essiejj95 10 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Ik heb het plateautje + kussentje vanmiddag binnen gekregen! Ik heb het gelijk in elkaar gezet en opgehangen. Ze sprong er gelijk op en ging naar boven. Helaas durft ze nu niet meer naar beneden. Was dit bij jullie ook het geval? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
bikkel 17 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 nee, Bikkel wist meteen de weg....nu moet ik wel zeggen dat Bikkel altijd de hoogte opzoekt haha dus ook in zn kooi!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
essiejj95 10 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Hahha! Maar klopt het dat als bikkel naar beneden gaat recht naar benden springt? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
bikkel 17 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 goh goeie vraag, hij gaat zitten en springt dan naar beneden en dan zo uit de kooi... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MCpaasei 10 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Bij mij durft er 1 nog steeds niet naar beneden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nijnie 10 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 haha aahh... Ik ben benieuwd hoe Nijn daar straks mee om zal gaan.. Maar zij is nogal een waaghals en zoekt, net als Bikkel, ook graag de hoogte op (en maakt ook gewoon doodssprongen) dus denk dat het niet zo'n probleem wordt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MCpaasei 10 Geplaatst: 29 juli 2009 Delen Geplaatst: 29 juli 2009 Zo, nu een maand later rennen ze hier van boven naar beneden zonder problemen. Ze zitten voornamelijk boven. Daar vinden ze het blijkbaar leuker. Ik vind zo'n dubbelhok een groot succes! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Elvie 10 Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik ben mij aan het oriënteren op een ruim binnenhok voor mijn twee toekomstige konijntjes en wil ook graag een dubbel binnenhok. Het hok dat Anneke heeft gevonden vind ik erg mooi. Ik zie op de website dat dit hok in onderdelen wordt geleverd en dat ook de tralies zelf in elkaar dienen te worden gezet. Ik vraag me af of het hok wel stevig is? En kunnen de konijnen er wel zelf uitspringen, of is de drempel (letterlijk) te hoog?Groetjes, Elvie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Roos1995 28 Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Hey Elvie, Goed dat je goed nadenkt over een dubbel hok,en welke je het beste kan nemen.Misschien kun je beter een eigen topic maken,dat krijg je veel meer reacties Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Elvie 10 Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Hoi Roos, bedankt voor je tip :yes:. Ik ben inderdaad erg aan het twijfelen dus ben benieuwd naar ervaringen van andere forummers! Groetjes, Elvie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.