Ga naar inhoud

Ervaringen met dubbel hok (dus met verdieping)

Aanbevolen berichten

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben a aan het denken over die plateau's maar miss dat het nachthok voor in de kooi hoog genoeg is dat ze dat als opstapje kunnen gebruiken. Ze zitten hier nagenoeg elke dag de hele dag los dus ruimte hebben ze genoeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan komende week ook zo'n dubbel hok ophalen bij een studiegenootje, dus dat is ook nog eens lekker goedkoop. Zij was heel tevreden over het hok en de reden dat ze m verkoopt is omdat haar konijntjes naar buiten zijn verhuisd. Ik ga alleen een van mn kooien die ik nu heb er ook nog aan vast maken (heb er nu twee aan de lange zijde aan elkaar gemaakt, dus qua oppervlak blijft het dan hetzelfde, alleen wordt het wat hoger) zodat ze nog meer ruimte heeft als ze in dr kooi zit. En het ziet er mss niet zo mooi uit, maja ik woon toch in een studentenhuis haha

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga waarschijnlijk toch ook zo'n plateautje kopen alleen ik zit echt te twijfelen want kan mijn konijntje wel helemaal op dat plateautje springen en dan naar boven toe?

Zou trouwens iemand van jullie een foto kunnen maken van de bovenste verdieping hoe het eruit ziet met zo'n handdoek/fleece plaid?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook een dubbel hok, en ik ben er zeer tevreden mee. Het enige probleem is dat mijn konijnen plassen in de hoek waar het looplpankje de bodem raakt (de enige plek in de hele kooi waar het toiletje niet past). Maar ik zag op een aantal foto's van die plateautjes, ik denk dat ik dat ook ga doen, lijkt me veel handiger.

aangepast door Chewie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend gelijk zo'n plateau gehaald bij de dierenwinkel en ze moesten er even aan wennen, maar ze zijn alledrie al boven geweest. Ze hebben nu veel meer ruimte in de kooi dan met het trappetje! Nu kunnen ze op de benedenverdieping ook sprintjes trekken. En omdat ik er toch was heb ik ook maar wat wilgentakjes meegenomen voor de propjes....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo'n plateau ga ik van het weekend ook halen. Had geplaned om Petran pas volgende week te gaan halen. Heb het een week eerder gedaan waardoor de dubblee kooi nog niet optimaal was uitgerust.

aangepast door Saf
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nog een vraag: Waar zou je die plateautjes kunnen kopen? Ik weet dat je het bij karinasdierenwebshop kan doen alleen dan zit ik al gelijk op de 28 euro als ik het kussentje er bij doe en de verzendkosten ook. Dus weet iemand waar ik het ietsjes goedkoper kan kopen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga ze waarschijnlijk kopen bij casper dierenwinkel online. Hier in de buurt hebben ze het ook nergens. Ik heb net zo'n dubbel hok gekocht. Ik moet hem alleen nog in elkaar zetten en dingetjes ombuigen, maar dat lukt nog even niet. Misschien dat ik het anders met tie-raps (schrijf je dat zo??) vast zet.

Trouwens, 1 plateau is toch genoeg??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga ze waarschijnlijk kopen bij casper dierenwinkel online. Hier in de buurt hebben ze het ook nergens. Ik heb net zo'n dubbel hok gekocht. Ik moet hem alleen nog in elkaar zetten en dingetjes ombuigen, maar dat lukt nog even niet. Misschien dat ik het anders met tie-raps (schrijf je dat zo??) vast zet.

Trouwens, 1 plateau is toch genoeg??

aaa super bedankt! ik ga dat plateau ook daarkopen! Het is daar maar 6,50 voor het grijze plateau en het kussentje is daar ook maar 5 euro! Veel goedkoper dus!

Je hebt als je een dubbele hebt maar 1 plateau nodig en als je een 3 dubbele hebt dan 2.

Nog een vraagje : Hebben jullie allemaal deze:

b_4692.jpg

Of hebben jullie zo'n houten:

b_4367.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook al drie of vier dierenwinkels afgeweest maar niemand heeft ze of kan/wil ze bestellen. Bestel normaal alles online dacht eens een keer snel iets in een winkel te gaan kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .