Ga naar inhoud

Morgen castratie Sisi


YvonneH

Aanbevolen berichten

We hebben haar 15 ml gedwangvoerd plus cisaral en laxatract gegeven.

Vanochtend om 6 uur ben ik gaan kijken en toen was mevrouw een heel stuk opgeknapt gelukkig. Ik heb ook wat keutels gezien en ze heeft een hapje van een ss brokje genomen.

Daarnet heeft ze de pijnstilling gehad en vandaag moet ik iig haar neus gaan uitspoelen (bij Fuz ook).

Gisteravond had ze toch best last van het snot dus heb ik haar toen ook extra gedruppeld.

Ik merk bij allebei dat ze er nu wat meer last van hebben maar ik heb gister een hele apotheek aan medicijnen meegekregen, ook voor snot, dus heb toch wel weer een beetje hoop dat dat nog beter word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sisi is echt een braaf meisje hoor, die doe je in de handdoek en dan gat het prima (wel met z'n 2en hoor) maar Fuz.......

Dat is een heel ander verhaal. Dat is een drama. Meneer is erg sterk en zelfs smen is het bijna niet te doen. We zien wel hoelang we dat vol kunnen houden bij hem. Ik ben bang dat dat geen 4 weken word (en dan ook nog 2x per dag) :no:.

We proberen het iig.

Sisi eet ondertussen wel af en toe wat zelf dus hopelijk doet ze het vanaf nu weer op eigen kracht.

Ze zijn ook gewoon heel lief tegen elkaar. Fuz heeft haar al wat wasbeurten gegeven :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .