Ga naar inhoud

Morgen castratie Sisi


YvonneH

Aanbevolen berichten

Morgen is het zover.

Als ze niet te veel last heeft van haar snot dan word Sisi morgen gecastreerd.

Ik heb al eerder 3 voedsters laten castreren maar toch is het wel spannend. Fuzzy gaat met haar mee want ze kunnen allebei erg slecht zonder elkaar. Ook als ze wel een nachtje zou moeten blijven dan is het natuurlijk beter als ze samen zijn.

Morgenochtend rond kwart over 9 gaan we richting Utrecht, hopelijk vallen de files mee en zijn we netjes op tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld en het is allemaal goed gegaan :yes:

Ze hadden ze even samen gezet maar Fuz wilde toch wel rijden dus zijn zijn ze niet samen.

Straks kijk ik wel even hoe dat gaat en anders moeten ze toch maar even uit elkaar.

Ze was al lekker wakker dus dat is allemaal prima.

Als Kevin straks uit school komt gaan we ze weer halen.

En nu hopen dat ze vlug weer wat gaat eten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels zijn ze thuis en samen in het hok.

Sisi heeft al een paar likjes van Fuz gehad en hopelijk blijven ze een beetje kalm samen.

Ze hebben allebei al een of ander stengeltje uit het hooi gegeten en Fuz zit nu aan de groente. Sisi ligt vooral uit te puffen maar heeft al wel geplast.

Nu laat ik ze lekker met rust voorlopig om te zien wat er gebeurd.

Je kan wel zien dat ze last heeft van de wond want ze loopt een beetje vreemd.

Hopelijk gaat ze straks uit haarzelf ook wat eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lopen lijkt net alsof haar achterpootjes tegen haar buikje aanzitten, niet? Dat zag ik toen bij Muis ook! Als ze dan wilde draaien bleven de achterpootjes op de plaats staan. En dan nog de uitwerking van de narcose erbij, schommel schommel..

Hoop dat ze snel gaat eten, komt allemaal goed! Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :), ik hoop het ook.

We gaan haar nu even dwangvoeren want uit zichzelf eet ze zo goed als niet. Ze heeft alleen 1 miniblaadje basilicum, 2 kleine stukjes van een apelschijfje en een hapje witlof op.

Ik vind dat toch een beetje te weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .