remy_boy 10 Geplaatst: 11 mei 2009 Delen Geplaatst: 11 mei 2009 nou veel mensen kennen mijn al maar mijn konijn nietik zou die foto van haar hier wel neerzetten maar zou niet weten hoe:Phaar foto's staan wel bij mijn profiel:D en weet iemand misschien wat voor soort dit is:$zou kunnen dat het geen ras is maarjaa kan het altijd navragen:D Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cisl0oveGeryon 10 Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 Je moet ze oploaden bij een bepaalde site zoals www.imageshack.us of www.photobucket.nl of andere. Ikzelf doe altijd de eerste, die vind ik makkelijker. Dan moet je de link van forum kopieren en hier neerzetten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
remy_boy 10 Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2009 beetje groot maar het is me geluktdit is nou mijn strots;) volgens mij si diet niet egt een ras ofwel;) op haar ben ik op slag verliefd op geworden;) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cisl0oveGeryon 10 Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 Wat een schatje zeg!!!! Ik weet niet zoveel van rassen hoor! Waar heb je haar vandaan? Uit een dierenwinkel is het meestal niet een echt ras! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
remy_boy 10 Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2009 jaa heb der uit de dierenwinkelzag der zitten kleine pluizebol was op slag verliefdmeestal haal ik ze daar niet maar kon haar egt niet meer weerstaanheeft me moeite gekost om der te krijgen maar heb der nuik nam al aan dat het misschien geen ras was maar vroeg het tog maar ff:P viel bijna in slaap in mijn armen maar door de camara werd ze weer een beetje wakker:P egt mijn lieffie:P Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4474 Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 Ze ziet er inderdaad niet uit als een raskonijn. En ik geloof dat ik gelezen heb dat ze uit een dierenwinkel komt. Dan is de kans sowieso heel klein dat het een ras konijn is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
remy_boy 10 Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2009 jaa klopt dat staat boven je dollie xD:P is eigelijk niet goed maar kon haar niet weerstaan:P Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4474 Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 Volgens mij stond het ook in de discussie over eenzame konijntjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.