Spring naar bijdragen
BunnyG

Nog een vent hier :D

Recommended Posts

Op aanraden van een paar kameraden, besloot ik om een echte forumman te worden. Ik ben dus Ton, 20 jaar en afkomstig uit Nederland. Mijn hobby's zijn vooral me dieren (2 honden, 1 konijn) en fotomodellenwerk. Ik doe dus inderdaad fotoshoots. Ik zou zelf graag liever fotograaf doen en hem het werk laten doen... Ik heb een Leonberger en een Tatra hond, en van konijntje tja... Eig geen ras

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee Ton, leuk dat je je hier aangemeld hebt! Welkom zou ik zeggen! Tussen al die gekke vrouwen hier haha..Ben benieuwd naar je nijn (en honden ook wel hoor, maar ik ben niet zo'n hondenmens) en hoop dat je hier veel leest en lol hebt natuurlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom, en he he er zijn dus ook mannen hier. voelde me al eenzaam naar een weekje tussen veelal vrouwen. Tis wel wennen hoor een overwegend vrouwenforum. Het is toch een andere manier van topic starten en met name reageren.

(niet negatief hoor, maarander dan ik op diverse andere forums gwent ben)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

(niet negatief hoor, maarander dan ik op diverse andere forums gwent ben)

haha ik snap je:P ik zit op meer fora (luchtbuksforum, scooter-freaks) en dat is inderdaad heel anders:P haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zit normaal op (bas) gitaarfora in nederland maar ook enkele internationale. En de manier van posten en reageren is hier heel anders. Tis ook wennen voor me omdat ik op die fora op een bepaalde vlak van de materie erg veel af weet en hier niet. Is heel andere positie.

Ik ben ook nog maar een weekje ofzo hier, en nog niet zoveel post etc. Komt mezelf kennende vanzelf. Mijn vrouw hoopt alleen dat er niet zoveel konijnen in huis komen dan er (bas)gitaren in huis staan!

Heb de neiging om als ik iets echt super vind er een beetje in door te slaan. Krijg dan zo'n drang om alles te weten te komen etc etc.

We moeten eigenlijk gewoon in het off topic stuk een mannenhoek maken. Weten we ook meteen achter welke naam een man schuilgaat hier. Al zijn we dan we meteen onze undercover kwijt. ha ha

bewerkt door Saf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moet ook nog wennen aan het feit dat je, je post maar 5 minuten na plaatsing kunt wijzigen.

Ik volgde in het off topic gedeelte van een basforum wat meer discussie over konijnen en dacht dan kan ik beter meteen op een konijnenforum gaan, Was hier al een paar keer geweest om dingen na te zoeken.

Zou voor de volledigheid hier in het off topic stuk een gitaartopic moeten beginnen. Ha ha. IPV van post je huisdier op een gitaarforum een post je gitaar topic op een konijnforum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom op BB!

En zal ik dan maar zeggen wat de meeste van de vrouwen denken op dit moment:

BunnyG, wij willen een foto zien!!!! :D:D:D Fotomodellen zijn altijd welkom op BB, en dan vooral de mannelijke!

Een foto van je konijn is trouwens ook altijd aan te raden! ;)

Enne Saf, open maar een gitarentopic hoor! Ik ben benieuwd wat je allemaal kunt vertellen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn vrouw hoopt alleen dat er niet zoveel konijnen in huis komen dan er (bas)gitaren in huis staan!

Dat wordt dan oppassen ! :mdr:

Sinds mijn eerste aanmelding, gingen we van 2 nijntjes naar 5, binnen een periode van 10 maanden. :yes: :mdr:

BunnyG, veel plezier op BunnyBunch !!!

bewerkt door Choco en Nijntje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij is Ton met camera en al gevlogen, heb eigenlijk nog nergens een topic van hem gezien en hier is hij ook niet meer te bekennen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites