Spring naar bijdragen
Saf

Saf stelt zich voor

Recommended Posts

Heel erg bedankt Yvon. We hebben inmiddels al een ander konijntje op het oog. Sassa uit opvang het knabbelhuisje in Deurne niet bepaald een black 'n' tan. Maar goed mijn vrouw mocht het volgende konijn uitzoeken en het hoefde nu ineens niet meer perse een black 'n' tan te zijn. Snap er niets meer van.

Ik heb toch even op die ram gemaild van de eerste advertentie. Zo'n jonkie is ook super maar dan moet ik nog te lang wachten voordat ik Bearke blij kan maken met een vriendje. Ze zit alweer bijna 1,5 maand alleen en ik merk aan haar dat ze dat alleen zitten moe begint te worden. En als ik ergens heel erg slecht tegen kan is mijn Bearke ongelukkig te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad jammer dat dit soort mannen zeldzaam zijn... Ik denk dat ik ook maar eens een mannen op BB en/of Mannen van BBers meeting ga organiseren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo begin het bij mij ook Kiwi, pas maar op. Mijn vrouw wilde een konijn ik vond dat onzin. Nu ga ik er nog een stuk verder mee als zij en trek ik haar er juist verder mee in.

Ik zou wel niet weten WTF er organiseerd moet worden dan? Ook maar weer een etentje???

Ik zal dat idee eerst eens heel tijdje laten rusten. Heb het idee dat er de laatste tijd wat meer mannen lid aan hetworden zijn hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Hihi, het is hier een compleet Saf-kletstopic geworden:P

Je hebt echt leuke konijnen, ben helemaal weg van je Francaise;) ( 't was toch een voedster?) Wat een pittig koppie zit daarop:) Echt leuk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hihi, het is hier een compleet Saf-kletstopic geworden:P

Je hebt echt leuke konijnen, ben helemaal weg van je Francaise;) ( 't was toch een voedster?) Wat een pittig koppie zit daarop:) Echt leuk.

Het is een voedster idd.

Op het basgitaarforum worden de voorsteltoppics ook gebruikt als persoonlijke kletspagina's er is er zelfs eentje die een cafe heeft op zijn voorstelpagina en een andere heeft zijn huis opengesteld. Maar dat gaat eigenlijk nergens meer over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites