Spring naar bijdragen
Saf

Saf stelt zich voor

Recommended Posts

Wat leuk iemand uit Tienray! daar heb ik nog eens op kamers gewoond!

En wat een leuke namen voor de beestjes. lekker Limburgs daar hou ik wel van! (hier is ook alles in limburgse naam)

maaruh.... in elk geval WELKOM!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

das nog niet eens es zo lang gelden dan. Tis nu een hotel met in de kapel een cafe. Ben er zelf nog nooit geweest maar schijnt er mooi geworden te zijn.

bewerkt door Saf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kom zelf eigenlijk uit meterik, mijn vrouw is van tienray. Ik moet eerlij kbekennen dat ik me niet heel erg verbonden voel met tienray. Tis hier mooi, leuk en rustig wonen. Maar het is een ander dorpssfeertje/mentaliteit dan wat i kvan huis uit gewent ben in meterik.

Van de andere kant ligt het denk ik ook wel wat aan mezelf aangezien ik niet lid ben van een van de weinige verenigingen in het dorp en nooit uitga in de kroeg hier. De meeste vrienden wonen in horst dus daar speelt mijn sociaal leven zich ook meer af dan hier in tienray.

Heb een rammetje gereserveerd bij de opvang in deurne voor ons jearke, en ga hem denk ik volgend weekend halen. Ben ook in onderhandeling over een rammetje voor bij Bearke. Dus met een beetje geluk binnenkort nog 2 nijnen erbij! Heerlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lief maar ook erg ondeugend tenminste sommige van hun. Vooral de kleinste van de twee reusjes is een echte deugniet.

Zag dat ik hier we leven moet updaten. Er zijn namelijk nog twee nijnen bij gekomen. Beide ex-rammetjes uit de opvang in Deurne

Toën dit is het nieuwe vriendje van Jearke

saf-5018-albums-toen-picture11916-toen-a-ka-jojo.jpg

saf-5018-albums-toen-picture12336-jearke-toen.jpg

En sinds vanmorgen Petran het nieuwe vriendje van ons Bearke

saf-5018-albums-petran-picture12712-petran1.jpg

saf-5018-albums-petran-picture12715-petran-bearke.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

prachtig die foto's van je mooie beestjes. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om van onze beesten foto's te plaatsen, maar krijg steeds de mededeling dat ze te groot zijn. Ik heb een zoon die veel verstand heeft van computers maar niet zoveel tijd..... Misschien dat het me ooit nog lukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de te grote foto's in een photobucket.com account ofzoiets plaatst e nmij de link door stuurd wil ik ze wel voor je kleiner maken zodat je ze hier kunt posten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar niet als de foto te groot zijn. Dan krijg je een fout melding van het forum. Moet daaro mook eerste al mijn foto's verkleinen. Tenminste dat had ik de eerste keer met posten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij worden de foto's automatisch verkleind, daarom staat er wel eens zo'n gele balk boven een foto waar je op kunt klikken om 'm in volledig formaat te bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad moet nodig weer updaten

Toen en Jearke zijn er helaas niet meer. Toen is doodgebeten door een ontsnapte buurthond en Jearke is twee weken later overleden aan de verwondingen die ze aan de aanval heeft overgehouden.

Bearke en Petran zijn na de casteratie/sterilisatie van Bearke geen vriendjes meer en nu heeft Petran een nieuw vriendinnetje. Sjan een franse hangoor mevrouw van maart dit jaar.

saf-5018-albums-sjan-picture18604-sjan1.jpg

saf-5018-albums-sjan-picture18605-sjan-petran.jpg

saf-5018-albums-sjan-picture18615-sjan-petran.jpg

En nu gaa nwe opzoek naar een nieuw vriendje voor bij ons Bearke. De voorkeur gaat uit naar een black 'n' tan ex-rammetje en dan natuurlijk opvang/2e hands, nieuw kans. Dus als iemand er nog eentje weet.

Verdere updates. De band waar ik in speel heeft aankomende vrijdag laatste optreden en ik doe tegenwoordig vrijwilligerswerk bij konijnenopvang haas&co in Baarlo.

Iedereen weer bij gepraat.

bewerkt door Saf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet normaal he. En zo'n lieverd. Nu nog alleen snel een vriendje voor Bearke vinden. Ze nu al sinds haar casteraartje alleen is veel rustiger geworden maar zit alleen.

Weet wel een hobbyfokker met jonge black 'n' tan rammetjes maar ik wil eigenlijk een konijntje een tweede kans geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites