Ga naar inhoud

waarom likt mijn konijn mij altijd?


c1j2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja dat is idd en teken van ik vind je lief

mijn ram doet dat ook maar mijn nieuwe voedster nog niet..

maar zolang die 2 gelukkig zijn geef ik er niet zo veel om

ik moet zeggen dat de voedster wel al beetje de ram na doet (dat ze ziet dat ik niet eng ben:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had begrepen dat ze je likken vanwege het zout op onze huid.

Haha, iedereen heel leuk antwoorden omdat ze je lief vinden en dan komt er ineens zo'n antwoord tussendoor. Ik dacht in eerste instantie ook omdat ze je lief vinden hoor. Zwijntje likt ook vaak aan mijn oogleden. Dan lig ik op de grond en komt ie naar mn gezicht toegerend en dan doe ik ze gauw dicht want begint ie meestal meteen te likken. Nou is niet echt plek van veel zout lijkt mij... Mn arm en handen likt ie ook vaak af ja. Ik hou het er maar gewoon op dat het uit liefde voortkomt haha :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn deed het ook altijd en dacht ook gewoon dat het was omdat ze je lief vonden.

Laatst had ik ergens gelezen, overdat zout, stond tussen allemaal andere dingen die konijnen doen zoals waarom stampen ze en knarsen ze met hun tanden, blijkbaar onbetrouwbaar :s, stond trouwens niks over zo'n liksteen. weer een fabel de wereld uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

T heeft inderdaad volgens mij niet met zout te maken. Ik heb sinds een paar dagen een nieuw konijntje en als hij bij me zit likt hij volop aan mijn vingers, maar als mijn zusje haar hand uitsteekt doet hij helemaal niks.

Maar dit kan natuurlijk ook komen doordat we anders ruiken en de hoeveelheid zout op onze handen wel niet precies gelijk zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat ze dit doen omdat ze je lief vinden. Mijn konijn doet dat ook altijd, mijn handen, armen, gezicht, wat er maar in de buurt is :)

Als ik een trui aanheb met lange mouwen of een jas, dan likt hij gewoon mijn mouwen, dus dat van dat zout is idd een fabeltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk trouwens dat het ook meer te maken heeft met vachtverzorging.

Een konijntje in een dierenwinkel begon spontaan mijn hand te likken en hoewel ik dolgraag wil geloven dat het liefde op het 1e gezicht was: ik denk dat hij gewoon een maatje miste voor vachtverzorging..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .