Ga naar inhoud

Tulpenbollen...


Plumeau

Aanbevolen berichten

Vandaag was het weer zo ver.. Geen idee hoe.. maar Plumeau heeft het weer voor elkaar gekregen om in de plantenbakken te komen, die expres in een hele hoge bak staan.. zodat er niet bij te komen is.. Zwabber lukt het dan ook niet.. maar op de een of andere mystieke manier weet Plumeau toch wel in de bakken te komen.. maar nooit als wij kijken.. dus het blijft een mysterie... :bad:

Gelukkig is de reling van het balkon NOG hoger.. dus voor ongelukken hoef ik niet bang te zijn.. :he: Maar de planten moesten er wel weer aan geloven.. Dit keer waren het niet zozeer de plantjes zelf.. maar de bollen van planten.. van de tulpen om precies te zijn.. Er was bijna niets meer van over.. :whistle2:

Nu las ik bij giftige planten dat tulpen niet goed zijn voor nijnen.. maar hoe zit dat met tulpenBOLLEN? Iemand enig idee of ik me nu zorgen moet gaan maken???

Alvast bedankt.. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hebben ze er ook eens van gegeten, maar ze zijn er niet ziek van geworden.

Er stond toen we naar ons appartement verhuisden buiten een pot met aarde in, dus die had ik gewoon laten staan met het gedacht: 'kunnen de konijntjes er lekker in graven'.

Maar toen ik het zand er eens een keer terug in wou gooien, zag ik dat er bloembollen inzaten en dat eraan geknabbeld was. Maar er was niets aan de konijntjes te merken, dus ik heb de pot dan maar op de vensterbank gezet. Er zijn nu bladeren uitgekomen. Er zijn nog geen bloemen aan gekomen, maar de bladeren lijken wel op tulpen-bladeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een up-date..

Momenteel gedraagd Plumeau zich nog steeds normaal.. daar lijkt het in ieder geval op.. heb net wat te eten gegeven.. even kijken of dit gegeten wordt en ga daarna even naar de poepies kijken en aan het buikje zitten.. als ik het niet vertrouw bel ik toch de DA.. Plumeau heeft zeker drie hele bollen op.. :bad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef die konijnen dan ook eens te eten plumeau :lol:

Jah erg joh hier bij mij! Zwabber valt wel mee.. maar Plumeau is gewoon potloodjes aan het maken op het balkon.. die eet gewoon hout! leg je een bos wilgentakken neer.. zijn ze binnen een dag gestript, en in stukjes van 5 cm geknaagd met een scherp puntje eraan.. :P waar de rest dan gebleven is?!.. :whistle2: we hadden al het idee om een potloodshop te beginnen "TANDgemaakt, inclusief gratis demonstratie.." :he:

Gelukkig is alles trouwens goed afgelopen.. Plumeau hupst nog vrolijk rond! Maar die tulpen heb ik maar weggegooid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .