Spring naar bijdragen
BunnyLover

Prairiehondjes

Recommended Posts

ze zein er lief uit maar dat vond ik van gerbils ook ,dus zo dom ben ik nooit weer.. Ik ga gewoon voor het bekende een hamster of een muis ,die ken ik en dat kan ik

Dat is ook maar net hoe je het gewend bent,ik had ook nog nooit Gerbils gehouden. Maar toen ik ze zag leek het me zo leuk,en het is ook eens wat anders. En ja,toen ben ik eerst veel info gaan opzoeken en vragen ( Hoezo BB ) en toen heb ik de beslissing genomen ze te nemen. Maar het is maar net waar je van houdt. Persoonlijk vind ik het leuk om van ieder beestje wat kennis te hebben en die steeds verder uit te breiden,ook handig als ik later DA ben. Natuurlijk niet mijn kennis uitbreiden ten koste van! de Diertjes hé.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

oies ik had blijkbaar wat vroeger moetn komen kijken...Prairiehonden maw de zwartstaartprairiehond mag gehouden worden als huisdier, ze staan op de postief lijst...deze dieren worden niet meer ingevoerd dus wat je hier nog kan vinden is nakweek en zo veel zijn dat er ook niet (dikwijls worden RGS of Richardon Ground Squirrels verkocht als pds maar dta zijn andere dieren)

Als je prairiehonden wil houden moet je degelijk geïnformeerd zijn alvorens je er aan begint, het zijn hele leuke dieren, soms met een gebruiksaanwijzing maar ik heb nu zeven jaar pds in huis en heb er nog geen ogenblijk spijt van. Je moet ze uiteraard ruim huisvesten en dagelijks vrije loop geven...winteragressie kan optreden en daar moet je terdege rekening mee houden...als je meer wil weten over het hoe en waarom, kom eens kijken op onze website en forum...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

neem effe contact op met carine of met inge thas :) die weten je vast te helpen!

(ik zou er ook wel willen, maar mijn ouders krijgen een hartverzakking als ik nu nog andere beestjes wil! :lol:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja Carina heb ik al een pb gestuurd, heb je een nummer van inge? Ik zit er nog over na te denken hoor, ben er nog niet helemaal over uit! Wil alles goed in overweging nemen en weten hoe je het beesje moet verzorgen etc. En of je het goed tam kan krijgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .