Ga naar inhoud

Tekeningentopic

Roxy
 Delen

Aanbevolen berichten

Hay iedereen!:bounce:

Aangezien al meerdere (waaronder ik :P) hun tekeningen in het topic van wenerlover gingen plaatsen, wat eigenlijk niet echt iets te maken had met waarvoor zij het had geopend, dacht ik laat ik een algemeen tekentopic openen.

Dus kom maar op met de creativiteit! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 985
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk! Kheb jou tekeningen net gezien in dat topic van wenerlover; kvond ze echt heel mooi! Volgens mij is er al wel eens een tekeningentopic geweest toch? Maar ik zal ook ff wat tekeningen plaatsen; tzijn wel hele oude van ong. 2 jaar geleden. Van de nieuwe heb ik nog geen foto's gemaakt! ;) Moet ik nog es doen...

Kzal maar met degene beginnen die ik zelf het mooiste vind

Foto-RTCOGV68.jpg

Foto-QLYFAREM-1.jpg

Een schetsje; kwas toen in een 'vegetarische bui'

Foto-WRG6HAOJ-1.jpg

Een boeroendoek (de dat ik dit schilderij schilderde ging mijn eigen boeroendoek dood! :s)

Foto-CJU8WEKP.jpg

Een man met zo'n draaiorgeltje (kheb hem nooit helemaal afgemaakt! :P)

Whihi! Mijn eerste schilderij!

Foto-KXZD6DJT.jpg

Foto-V4I6Q6G7.jpg

Foto-6KCZCJRY-1.jpg

Deze is best oud en vind ik het minst mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag weer kunstvak 2 gehad(tekenen/handvaardigheid), en had dus als opdracht een map te maken, en een plaatje uit een tijdschrift te maken.

aangezien ik nu even niet meer weet hoe ik hem verder af kan maken, vroeg ik me af , of 1 van jullie mijn verbeterpuntjes kunnen zijn?

De map, gewoon saai grijs, je naam moest erop komen + intresse:

1.jpg

een plaatje uit een tijdschrift natekenen:

4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben voor school een nieuwe opdracht gekregen: we moeten ons initiaal (I dus in mijn geval ;)) verwerken in een stukje van een schilderij... Best moeilijk, ik wou eerst van de nachtwacht de voorste mannen doen en dan in die hand van die linkse man de I. Maar kdacht dat dat waarschijnlijk wel heel moeilijk was dus als iemand nog een ander schilderij weet? :P Of denken jullie dat het wel lukt/leuk zal worden?

nachtwachtkopie.jpg?t=1235761146

@ Iris: Jah, mss wel leuk een paar tekeningetjes er rond. Wel lastig dat je niet zo veel 'mag'! ;)

@ Roxy: Jahh, m'n eerste 'serieuze'. :P Kheb toen ik kleiner was ook wel eens geschilderd, met waterverf ofzo. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat flauw..

Maar wat kleine tekeningetjes erom is mss wel leuk toch?

ja, dat vond ik ook, aangezien ik Juist graag met kleur werk:$

kleine tekeningetjes is wel leuk, ik zal zo is mijn kunstvakken2docente is mailen om advies(is ook de zus van de vriendin van mijn broer, snappen jullie het nog?) dus heb zowieso wel veel contact met haar:yes:

@ glenn, Wat een super leuke tekeningen!:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .