JoBoris76 15 Geplaatst: 27 oktober 2006 Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 Onderstaand berichtje kreeg ik van een konijnenlijst. Vanavond werden we gebeld door een familielid uit Lelystad. Hun konijnen zijn in de nacht van woensdag op donderdag uit hun hok gestolen. Het is 100% zeker dat ze niet ontsnapt zijn, en ze kunnen bij ontsnapping ook nooit zelf de tuin uit zijn gegaan. Het waren hangoorkonijnen een zwarte en een witte. Mensen pas op ze zijn dus weer aktief!! Het is gebeurd in de Waterwijk nabij de Rivierenlaan. Graag allemaal attentie! Link naar bericht Delen op andere sites
BunnyLover 10 Geplaatst: 27 oktober 2006 Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 Gelukkig zitten mijn nijntje binnen zou geen oog meer dicht doen Link naar bericht Delen op andere sites
Cynne 12 Geplaatst: 27 oktober 2006 Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 mijn zit in de schuur. jeetje zeg doen mensen dat ook al, nijntjes stelen! Link naar bericht Delen op andere sites
Melizzy 24 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Waterwijk in Almere?Dat is dan wel... Heel dichtbij, of welke waterwijk?! En mijn nijntjes zitten buiten. Maar ik heb honden, maar die kunnen niet buitenkomen. Maarja, je komt hier moeilijk weg of in zonder geluid te maken Link naar bericht Delen op andere sites
chacha 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 die van mij zit buiten...maar nu zit hij binnen bij mijn oma omdat ik weg ga,en ik wil de rest hier niet vertrouwen alleen mijn mama maar die is weg...vooral mijn broer niet... Link naar bericht Delen op andere sites
chacha 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 om hem het niet zo warm te maken heb ik hem zeker maar de helft gegeven van stro...maar hij kan wel nog wat graven hoor:) Link naar bericht Delen op andere sites
Melizzy 24 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Goed gedaan hoor Chacha Maar hij mag niet midden in de winter pas weer naar buiten he Maar je ging maar 5 dagen weg, dus dat is geen probleem Link naar bericht Delen op andere sites
chacha 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 neei,dus het moet niet zo'n groot probleem zijn:)maar ik mis hem wel al...:( Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6508 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Wij hebben geen achterom aan onze achtertuin, dus je loopt niet zomaar makkelijk onze tuin in. Toch moet ik er niet aan denken dat iemand mijn konijnen meeneemt. Link naar bericht Delen op andere sites
Melizzy 24 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Ben nu wel beetje bang dat ze de mijne gaan jatten, ik woon in de buurt van waterwijk. Maar mijn nijntjes zijn geen echte ras, misschien nemen ze ze mee en verkopen ze dan. Maar rasloos levert niet zoveel op & Als je bij ons achterom wilt, moet je eerst over het hek klimmen, vervolgens langs allemaal troep (kajak, barbecue, regenton ect.) Dan gaan mijn hondjes blaffen, word mijn broer of ik hopelijk wakker, en nemen ze hopelijk geen nijntjes mee Link naar bericht Delen op andere sites
chacha 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 bij ons kunnen ze alleen van voor binnen,maar dan gaat de hond beginnen te blaffen,heb het al eens meegemaakt maar toen was het mijn broer:pals ze langs de andere kanten willen gaan moeten ze eerst voorbij de buren:) Link naar bericht Delen op andere sites
Melizzy 24 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Ja, je moet hier wel door een eng paadje, en dan maar zoeken welk huis van mij is Link naar bericht Delen op andere sites
Toby 10 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 bij ons kun je heel makkelijk achterom en we hebben ook niet zo'n handige hond, maar ik denk dat ze eerder die raskonijnen van de buren jatten Link naar bericht Delen op andere sites
Melizzy 24 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Ja inderdaad, gelukkig dat ik niet in waterwijk woon Maar zoals ik al zei, mijne zijn toch rasloos Maar toch, eng idee dat het zo dichtbij gebeurd Link naar bericht Delen op andere sites
chacha 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 ik moet niet te veel schrik hebben:) Link naar bericht Delen op andere sites
Nellebel 10 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Gelukkig zit onze Bommel binnen, zou er idd ook niet aan moeten denken dat hij gestolen zou worden. Link naar bericht Delen op andere sites
snoopylover 10 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 ookal zouden ze proberen onze nijnen te stelen, Snoopy & Blacky krijg ik al niet te pakken, maar ik maak me wel een beetje zorgen... Link naar bericht Delen op andere sites
MissLopez&Beetle 10 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Onze nijnen zitten gelukkig ook binnen,Moet er idd ook niet aan denken... Link naar bericht Delen op andere sites
snoopylover 10 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 niet dat ik in de buurt woon overigens, maar toch Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6508 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Zo rond de kerst is het altijd in om konijnen te stelen, komt elk jaar terug. Zeer jammer altijd. Link naar bericht Delen op andere sites
chacha 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 ja... Link naar bericht Delen op andere sites
rabbit lover 10 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 en dat is nog niet alles zie link www.fransehangoren.com Link naar bericht Delen op andere sites
Cynne 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 pfff ik moet er niet aan denken. Hoe halen die mensen dat in hun hoofd.Ik ben werkelijk geschokt. Ik had het nog nooit gehoord dat ze nijnen stelen.Dat is dan al de tweede keer deze week dat ik stijl achterover val van verbazing. Ik heb gisteren in de krant gelezen dat op het einde van mijn straat waar alle kindjes in de buurt spelen en doen een meisje is verkracht in de vakantie.Het was in juli en wij hier in de buurt horen er voor het eerst iets van.De dader is nog niet gevat.Leuk dat ze dat nu ff komen vertellen dan. Ik kom daar savonds toch ff nimeer.Maar swat om terug bij de konijnen te komen. Ik kan er echt niet bij. Hoe haal je het in je hoofd. Link naar bericht Delen op andere sites
chacha 12 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 konijnen=kersteten:( Link naar bericht Delen op andere sites
Bo en Nijn 10 Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 Brrrrrrr.. Nijn zit gelukkig binnen en mijn tuin is hermetisch afgezet! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten