Ga naar inhoud

Waarschuwing konijnendieven lelystad

Aanbevolen berichten

Onderstaand berichtje kreeg ik van een konijnenlijst.

Vanavond werden we gebeld door een familielid uit Lelystad. Hun konijnen zijn in de nacht van woensdag op donderdag uit hun hok gestolen. Het is 100% zeker dat ze niet ontsnapt zijn, en ze kunnen bij ontsnapping ook nooit zelf de tuin uit zijn gegaan. Het waren hangoorkonijnen een zwarte en een witte.

Mensen pas op ze zijn dus weer aktief!!

Het is gebeurd in de Waterwijk nabij de Rivierenlaan.

Graag allemaal attentie!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben nu wel beetje bang dat ze de mijne gaan jatten, ik woon in de buurt van waterwijk. Maar mijn nijntjes zijn geen echte ras, misschien nemen ze ze mee en verkopen ze dan. Maar rasloos levert niet zoveel op :P

& Als je bij ons achterom wilt, moet je eerst over het hek klimmen, vervolgens langs allemaal troep (kajak, barbecue, regenton ect.) Dan gaan mijn hondjes blaffen, word mijn broer of ik hopelijk wakker, en nemen ze hopelijk geen nijntjes mee

Link naar bericht
Delen op andere sites

pfff ik moet er niet aan denken. Hoe halen die mensen dat in hun hoofd.

Ik ben werkelijk geschokt. Ik had het nog nooit gehoord dat ze nijnen stelen.

Dat is dan al de tweede keer deze week dat ik stijl achterover val van verbazing.

Ik heb gisteren in de krant gelezen dat op het einde van mijn straat waar alle kindjes in de buurt spelen en doen een meisje is verkracht in de vakantie.

Het was in juli en wij hier in de buurt horen er voor het eerst iets van.

De dader is nog niet gevat.

Leuk dat ze dat nu ff komen vertellen dan. Ik kom daar savonds toch ff nimeer.

Maar swat om terug bij de konijnen te komen. Ik kan er echt niet bij. Hoe haal je het in je hoofd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .