Spring naar bijdragen
DeGerbil

Hoe ziet jullie gerbil bak / hamster kooi eruit?

Recommended Posts

Hallo,

ik ben erg benieuwd hoe jullie hamster kooi of gerbil bak eruit ziet!

aangezien dat ik morgen me nieuwe bak van 80x40x40 op ga halen heb ik helaas nog geen foto.

Wie een leuk fotootje heeft van z'n huisvesting mag het hier plaatsen :)

je mag op iemand anders zijn huisvesting reageren maar doe dat niet te vaak, dat je niet maar 2 foto's hebt op 1 pagina ;)

Ik plaats ook nog een keertje een foto van de nieuwe huisvesting als ik klaar ben met inrichten.

Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zou morgen een bak ophalen van 80x40x40, hoor ik net dat er 5 euro hoger geboden is!

maar ik ga hem gewoon ophalen hoor,:P want ze zei dat het goed was en dat ik hem zaterdag om 10.30 op kon komen halen... ik heb de mail nog dus ik heb bewijs.

en ik moet nogwel een uur rijden ( nouja , ik.. me vader dan :) )

zometeen komen we en zeggen ze van ja, we hebben al een hoger bod, kunnen we met lege handen naar huis.. ik zie wel wat ze zeggen.

ik hoop dat ze wijs genoeg zijn en zeggen tegen die mensen dat ze hem al verkocht hebben.

want anders..... :grrrrrr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb je een nieuwe bak essjj??wist ik helemaal niet..

wat heb je met je oude uitgehaald:P??

en hoe is het afgelopen met je bakophaalavondtuur:P..

haha..maar heb je de bak nog mee mogen nemen?? (nouja..kopen..:P)

even kijken of ik een goede foto heb van mijn gerbilkooi..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je ze al ondertussen? Bij mij staan de foto's van de hokken die ik in mijn maand als gerbileigenaar al heb....hihi...Ik heb dus een houten looprad en nu al een grotere maat (rond de 20 cm?) dat rode radje is ook veilig. Je kan die stof nog vervangen door papier misschien? Op het rad zelf knagen doen ze bij mij niet, wel kijken we vaak na dat ze het niet ondergraven (het staat op twee bakstenen maar ze hebben veel hooi en krulletjes). De maten lijken me alvast geschikt, en dan nog een rooster hé :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ondertussen de bak al van 80x40x40 ze had dan ene bod nieteens gezien :P

maar ik moet nog 2 weken wachten tot het radje er is..

* zucht.. *

alleen nu moet ik nog even een foto maken van de bak, denk dat ik hem vrijdag even plaats want we gaan vandaag naar de huis houd beurs ( lekker gratis oreo koekjes:mdr: )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem idd gekocht :) Hij is wel enorm vies.. Ik vond er een larve in bleh! Maar ik denk wel dat het mooi te maken is. In de glasplaat onderaan zit er water tussen, kan dat nog opdrogen ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier mijn bakken;

Deze staat op mijn slaapkamer, je kunt de gangen zien, en rechtsboven het gigantische nest wat ze hebben gebouwd.

10y2zgl.jpg

bgd8b4.jpg

346tlaq.jpg

312b81u.jpg

Deze bak staat op de gang, die is iets groter dan de andere bak.

20hq3jr.jpg

De bewoonsters, hihi;

11izmlv.jpg

30j0fg7.jpg

fyh076.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lief he! En je ziet de tissue-snippers en de kartonsnippers er gewoon tussen liggen, hihi, een heerlijk, warm, groot nest hebben ze er van gemaakt! Zo leuk om ze ook te zien slepen met al die dingen tegelijk in hun bekkie.

Ze maken d'r een echte bende van, haha. Als ik op m'n kamer ben, en ik ga even weg, is de hele inrichting anders zodra ik terug kom, dan zijn dr compleet andere gangen en ligt het zaagsel ineens zo hoog, dat ze zo hun verdieping op kunnen wandelen, haha (zie je ook op de foto).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik vermaak me gewoon als ze zo bezig zijn (vooral als ze een schoon hok hebben, dan is het zaagsel een stuk lager en zijn ze druk bezig om alles te versnipperen en in de orde te maken). Ik heb gewoon wel eens een uur op m'n bed of stoel naar ze zitten kijken, ze zijn zo slim!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites