Spring naar bijdragen
Shasta

Bak schoonmaken met ronddolende kleintjes in de ondergrondse gangen...

Recommended Posts

Bij ons verkopen ze in de dierenwinkel,

Hamsters,

Gerbils,

Konijnen,

Cavia's,

parkieten,

Baardagaams,

hagedissen,

vissen,

spinnen,

slangen,

schildpadden , zeesterren etc etc..

die hamsters , gerbils konijnen en cavia's zitten in een veel te kleine kooi.

Konijnen zitten zelfs in een net zo grote bak waar een hamster in zit.

wij hebben echt een slechte dierenwinkel waarom denk je waarom ze slangen hebben? Idd als een hamster bv steeds niet verkocht wil worden gaat die gewoon naar de slang.

Ik heb dat namelijk een keer gezien toen ik naar benede liep op naar de visjes te kijken, zag ik een man met een hamster in z'n hand die hem aan een slang gaf, ik rende er als het ware naartoe en zei waarom die dat deed.

hij zei toen dat de hamster gewoon niet verkocht wou worden, maar ja niet elke dag komt er iemand een hamster kopen toch??

ik was toen echt kwaad en verdrietig .. alles ! ik kookte gewoon, maar ik kon niks doen....

ik zag die slang toen uithalen naar de hamster en het was raak.. ik zag voor me ogen hoe een hamster werd opgegeten door een slang..

walgelijk gewoon !!

ik wil ook niet zeggen dat jullie dw slecht is o.i.d ..

heb het ook over die bij ons.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien is deze discussie of topic, maar het is wel interessant om er misschien een apart topic mee te maken.

Inderdaad, en ik weet niet hoe dat juist allemaal zit, maar het gebeurt. Je moet wel weten, slangen eten levend voedsel, en daar worden normaal muisjes ofzo voor gekweekt. Mijn vriend zijn ouders hebben er vroeger gehad en hij kon het zelf niet over zijn hart krijgen, maar als je een slang wil moet je ze dat kunnen/durven geven.

Geen van beide dierenwinkels die ik in mijn thuisstad ken verkoopt enige reptielen en ze hebben maar enkele hamsters en niet meer dan 2 gerbils. Bij Zoomart verkopen ze die per twee.

Enfin, ik gruwel er ook van, maar mijn katten vangen ook wilde dieren. Een slang heb ik al wel vastgehad, maar komt er dus bij ons nooit om die reden. Ik ga dadelijk nog even een kijkje nemen in een shoppingcenter waar ik moet zijn, daar is ook een dw. en dan hopelijk straks nog wat agility met de gerbils :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bedankt,over de bakken. We gaan ze in een viswinkel kopen 'de siervis' en die is heel goed. Geen 2 verdiepingen ofzo,maar goede bakken. In onze diewinkel verkopen ze..

Degoe's

Gerbils

Kleurmuisjes (wij noemen ze spidermuizen,omdat ze ondersteboven hangen enz. in hun hok)

Chincilla's (heb ik fout geschreven,weet ik zeker)

Goudhamsters

Dwerghamsters

Jonge knonijntjes

Grote konijnen.. -> sorry,heb niet veel verstand van konijnen maar je ziet dat ze verschillende rassen hebben.

Parkieten,Zebravinkjes,Eng. Parkiet,Dwergkwartels,...(veel vogels)

Ze gaan binnenkort ook vissen verkopen,maar ze moeten nog aquariums plaatsen. Terraria verkopen ze ook, je weet wel,een hok waar een reptiel in zit. Maar ze verkopen geen reptielen. Nóg niet,maar als ze dat ooit doen,weet ik zeker dat we binnen de kortste keren met een kraaghagedis ofzo thuis zitten! Brrr,ze zijn maar glibberig.. Onze dw is dus de Aveve,vroeger was dat de 'boerenbondt'.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zaterdag een nieuwe bak gehaald voor me goudhamster. een 80x40x40.

ik heb er ook een plateau in dt gediend word als zandbak, heb dan even maandag's charlie chinchilla zand gehaald en dat vind die vresselijk lekker ( niet om te eten maar om in te wassen o.i.d :P )

alleen ik heb het waterbakje op een ander plateau staan, dan neemt die water mee in z'n wangzakken en dan spuit die het als het waren over die chinchilla zand heen :bounce: dat heb ik echt nog nooit gezien!

weet iemand misschien waarom die dat doet ? :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hamsters heb ik sowieso heel weinig verstand van, heb ik zelf alleen gehad toen ik nog heel jong was en toen deed ik ook maar wat me in de dierenwinkel verteld werd..

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom je hamster dat doet, schiet je niets mee op, maar goed ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .