Spring naar bijdragen
Shasta

Bak schoonmaken met ronddolende kleintjes in de ondergrondse gangen...

Recommended Posts

Veel plezier met vangen van de kleintjes! ;-)) Ik weet wat het is....

Spijtig genoeg is je bak niet echt groot genoeg om te splitsen.

Ik heb momenteel nog 1 gerbil, maar wel een (houten) hok dat ruim geschikt is voor 4 gerbils.

Voor mij wordt het echter mijn laatste gerbil, het zijn superleuke beestjes, maar ik kan ze niet geven wat ze verdienen, daarom stop ik er liever mee.

Maar eerst mag onze Fleur nog genieten van haar luxe leventje hier! ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over dat plastig heb ik verkeerd gelezen, er stond vervoerbak, ik las voerbak, vandaar mijn reactie.

Wat bedoel je met een knaagblok dan? Zo'n knaagsteen die je in de dierenwinkel komt waar ze zogenaamd hun tandjes op kunnen slijten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee,ik dacht al wel dat jullie dat zouden denken ^^ het is nu ook van hout, we hebben 2 dikke takken aan elkaar geknoopt met stro (ik weet dat het raar klinkt,;maar het is waar!) en het lijkt namelijk op een blok :P daarom noem ik het zo..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een mooi gangenstelsel hadden ze gemaakt :).

Hoe ga je dat nu eigenlijk doen met paps en mams? Ga je ze scheiden, zitten ze gescheiden of?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ben klaar :P Even tonen...

20090121_46.jpg

Wachten in het andere aquarium op het schone hok :P

20090121_48.jpg

Hoe kunnen ze toch zo lief zijn?? ^^

20090121_50.jpg

Hahaa,in de schoen in het schone hok :D

Als jullie ook de foto's willen zien van Binki in de neon bal, moet je het maar vragen...:bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik zou ff teruglezen

Sorry? Ze mag niet nog een kooi, wil papa en mama niet scheiden (en dan weer wel), ik ben dus benieuwd hoe ze dat wil gaan doen :yes:..

Wat een leuke, lieve diertjes trouwens!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoeveel ben je er eigenlijk van plan te houden want als je de kooi splitst is een zo'n helft al te klein voor een gerbil. ik heb een hamster en die heeft in zin eentje al een veel grotere kooi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eh,kijk eens naar de afmetingen,da's niet klein hoor! En dat een hamster in zo'n grote kooi leeft alleen? Dat moet ik nog zien... En we hebben er momenteel 9

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .