Spring naar bijdragen
tijgertje

oude bekende

Recommended Posts

hoi hoi,

Sommige van jullie kennen me al,veeeel waarschijnlijk niet :D Aangezien het forum zooo gegroeid is,super joh!!

Maar goed,ben dus terug van weggeweest.

Druk met paard die ik nog niet zo lang heb en nu ook nog eens sinds twee maanden een blessure heeft.

En niet te vergeten mn dochtertje en m'n man haha

Ben inmiddels, jammer genoeg,konijnloos:(:(

M'n grote kleine vriend Tijgertje is overleden.Is jammer genoeg maar 3 jaar geworden en vond ik op een ochtend dood in z'n hokje.

Wil nou wel weer graag een ander konijntje..Weet alleen nog niet voor welk ras ik ga..Al ben ik er wel bijna uit.Komt mischien heel hard over maar we vinden het toch te stil in huis.

Maar goed,ik ga zo eerst weer naar m'n paard en dan lekker snuffelen hier op de site :D:D

hihi

de smilies zijn iig een stuk leuker geworden :tussor:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heeeey anouk,

lang geleden he...Met Julia gaat alles goed,die gaat als een trein:D

Is met 11 maanden gaan lopen en is nu niet meer te stoppen hahaha.Is een super makkelijk meisje en super lief hihi wie vind dat nou niet van zn eigen kind he :D

Maar wil eigenlijk heel graag voor een franse hangoor gaan,maar twijfel tussen de FH of de Teddy Dwerg hihi.Ik weet het,het zijn twee uiterste..Ben nu een beetje aan het rondkijken voor een geschikt hok/bench voor een FH.

Gaat het bij jou ook goed? nog bezig met de spinnies?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeeey Joany! Leuk je weer te zien hier!

Wat jammer van Tijgertje... Ik kan me voostellen dat het stil is zonder hem, dus ik vind het niet gek dat je voor een nieuw konijn gaat.

Hoe oud is Julia nu ook alweer? En ik ga het heel voorzichtig vragen... Fotootjes??? :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken je nog niet van de "vorige keer", maar bij deze toch welkom terug op BB!

Wat sneu van Tijgertje, en dan zo jong... Hopelijk hebben jullie snel weer een huppelend konijn in huis :D.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Och meid wat ben ik even geschrokken zeg dat je mopje overleden is.

He bah, zulke dingen zijn altijd naar om mee te maken.

Ieder geval heel veel sterkte met het verlies meis, en hoop dat je straks een leuke keus heb gemaakt van een nieuwe konijn.

Alleen kan deze dan tijger's plaats niet innemen maar soms kan het juist zo goed zijn om een nieuwe te nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had je op msn al sterkte gewenst maar bij deze nogmaals sterkte met het verlies. Tijgertje was een schat van een konijn! Foto's van Julia heb ik op je msnplaatje voorbij zien komen, wat een schatje is 't zeg! Maar we willen natuurlijk meer foto's. :whistle2:

Welkom terug in ieder geval en ben benieuwd welke keuze je gaat maken, als je gaat voor een FH ben ik in ieder geval al jaloers. :bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hejj JOANY:D:D Lang niet meer gesproken:D

ik ben ook net weer terug

ik ben Linsje(13,14,93 nummer vergeten:P):D

hoe ist het met je paard? heb je misschien foto?:ange:

En gecondoleerd met Tijgertje:( hij was zo lief:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heeeey lieverds,,dank jullie wel allemaal! Vind het ook heel erg van Tijgertje,kwam totaal uit het niets.

Julia is inmiddels 15 maanden :D en paard en nijn zijn d'r favo woorden...O en laten we koek niet vergeten haha

maar goed,genoeg gekletst nu de foto's;

voor het geval jullie niet weten wie wie is hahahaha

dit is Julia;

Foto-F634ZUFZ.jpg

en dit is mijn paard Hatchet

Foto-DBS3QOYD.jpg

Foto-RL8KIGV3.jpg

lg.php?bannerid=2214&campaignid=732&zoneid=0&channel_ids=,&OABLOCK=60&OACAP=1&OACCAP=5&loc=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2Findex.php%3Fm%3Dalbumview%26a%3D1%26key%3DJDMSPVKY%26album%3DJSLAISLJ&referer=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2Findex.php%3Fm%3Dalbumview%26a%3D2%26key%3DJSLAISLJ%26selectedfoto%3D6VGG4DFN&cb=ac09b21482

Foto-JDMSPVKY.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik blijf het zeggen Joany, ik vind het een heerlijk grietje om te zien! Ik word altijd vrolijk als ik haar zie ;) Zo'n ondeugend smoeltje heeft ze!

Je paardje is ook heel mooi, hopelijk komt ie snel over z'n blessure heen.

Enne, welkom terug natuurlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
heeeey anouk,

lang geleden he...Met Julia gaat alles goed,die gaat als een trein:D

Is met 11 maanden gaan lopen en is nu niet meer te stoppen hahaha.Is een super makkelijk meisje en super lief hihi wie vind dat nou niet van zn eigen kind he :D

Maar wil eigenlijk heel graag voor een franse hangoor gaan,maar twijfel tussen de FH of de Teddy Dwerg hihi.Ik weet het,het zijn twee uiterste..Ben nu een beetje aan het rondkijken voor een geschikt hok/bench voor een FH.

Gaat het bij jou ook goed? nog bezig met de spinnies?

hier ook nog altijd de spinnies hoor ,alleen nog wat meer ondertussen hahahahahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites