Spring naar bijdragen
nijntjemarlot

schow je caviahok :P

Recommended Posts

Haha, wat een heerlijk geluid is dat toch....

Nou Marlot, stel je voor dat dat bij mij nog 30x versterkt wordt.... :whistle2:

bewerkt door Phlox

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier mijn cavia/nijn hok... bij mij zit cavia ook samen met 2 kleine konijntjes en dat gaat prima!! heb eerder ook caafjes en nijntjes samen gehad en nooit problemen er mee gehad..

Heb nu nog 1 caafje en binnenkort komt er nog een 2de bij, had er 1tje gereserveerd een Peruvian zeugje maar dat ging helaas niet door, dus ben nu opzoek naar een ander leuk caafje.

Beestjes mogen er elke dag lekker uit, al vind de 1 dat leuker dan de ander...

En als het weer lekker weer word dan zet ik ze elke dag buiten,(heb buiten nog een grote ren met huis eraan) maar wil wel dat het binnenbeestjes blijven want vind toch dat ze dan tammer blijver dan wanneer ze altijd buiten staan.

354470695.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn caafjes hebben zojuist een nieuwe kooi in gebruik genomen. Ze zaten in een kooi van 100x50 cm, nu hebben ze er een van 140x70 cm :party:

Ik heb nog geen foto's gemaakt, maar het is een ferplast rabbit 140:

FERPLAST%20140.jpg

Nadeel aan deze kooi is dat er alleen twee deurtjes bovenin zitten. Maar de hele voorkant kan opengeklapt worden, dus dat werkt ook. Ik heb hem nagelnieuw gekocht voor maar €50 omdat er een deurtje mist aan de bovenkant. Maakt voor caafjes niet uit, die springen toch niet. En de kooi werd nog thuisbezorgd ook :mdr: Lang leve marktplaats!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mja, ik had er al over gelezen maar ik vind het echt meevallen eigenlijk. Werkt prima zo. Ik heb er alleen ook nog een duna van een meter opstaan met muisjes, en het dak is niet echt stevig. Dat ga ik oplossen met twee ijzeren staafjes. Ik ben ook van plan om het paneel wat ik nu openklap in tweeën te zagen, zodat ik maar een deel open hoef te maken. Voor de prijs die je normaal voor deze kooi nieuw betaalt zou ik hem ook niet nemen hoor! Er zijn betere alternatieven te krijgen. Maar gezien de prijs ben ik er onwijs blij mee :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mja, dat snap ik wel ;) Het is ook niet duur voor die kooi. Maar ik vind het zelf zo naar dat je ze via de bovenkant moet benaderen.

Oooooooh... caafjes.........

:love:...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals ik al zei, ik maak de voorkant gewoon open. Dus aan de voorkant heb ik niet die plastic verbindingsstukjes gedaan, en dan kan je dat hele paneel open klappen. Wacht ff, ik maak wel even foto's :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap wat je bedoelt.. Dat doe ik ook maak dan zakt het traliewerk in elkaar :P Ik ga ook nog even zoeken voor een houten stang of iets om het wat meer stevigheid te geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een leuke hokken staan erbij zeg.

Eens kijken of ik nog foto's online heb staan.

Foto-8AJYNXMQ.jpg

Dit is het enige wat ik zo heb. Het zijn bakken van 1.70x80. Aan de zijkant zit plexiglas zodat ze naar buiten kunnen kijken. In 1 bak zitten 2 beertjes. Zo heb ik 2 bakken met 4 beertjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een geweldige dieren, Cavia`s!Ik heb zelf er geen :P Als ik later me eigen huis heb... Tja, dan koop ik een cavia :P

ziet er fantastisch uit, al die hokken, en wat een schattige caafjes zeg!:love:

bewerkt door Simoon_X
was iets vergeten.. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is het hok van mijn 6 zeugjes in de tuin:

2cgylcn.jpg

Er staat ondertussen wel geen sprietje gras meer, ze lopen gewoon op zand en dat gaat prima, in de zomer krijgen ze gewoon elke dag een berg vers gras in de ren :)

De foto's van mijn opvangzeugjes (die definitief hier blijven) in hun nieuwe kooi en het nieuwe hok voor mijn trio dat binnenkort komt volgen later (foto's staan op mijn laptop)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites