Spring naar bijdragen
Linsjuh

2muisjes

Recommended Posts

Fijn, ouders die niks om dieren geven :grrrrrr: Ik ben bang dat je er nu niks aan kunt doen verder, behalve wachten tot je oud genoeg bent en zelf over dit soort zaken mag beslissen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

niks om dieren geven?????pardon??? je oordeeld terwijl je ze geeens kent!:grrrrrr: hier wordt ik dus echt kwaad om!!:bad:mijn ouders geven echt wel om dieren!! maar der is erg weinig ruimte! en omdat hij boven op de rattenkooi moet. moet de omtrek kleiner of evengroot zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry, maar als je niet bereid bent om dieren een onderkomen te geven die een beetje in de buurt van groot genoeg komt dan geef je wat mij betreft niet veel om dieren. En als een mini duna al te groot is om op de kooi van de ratten te passen... dan is het met de ratten wel bijzonder slecht gesteld qua kooiruimte. Als er geen ruimte voor is dan moet je geen dieren nemen, simpel. Ik heb ook geen ratten omdat ik geen ruimte heb voor een hok dat groot genoeg is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb jij al na de foto van Pukkie der hok gekeken?? zon duna is heel breed. en de kooi voor de rat is vierkant en daardoor niet echt breed genoeg. en wil je misschien is niet zo zeuren? wij zorgen echt wel goed voor de beesten! en er is wel ruimte om dieren te nemen. maar niet voor hokken van 1m bij 1m als omtrek te nemen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een mini duna is 55x35 cm, om dan niet op een vierkante kooi te kunnen betekent dat die kooi kleiner is dan 55x55 cm. En dat is te klein voor ratten!

Ga jij maar lekker door met denken dat je het allemaal wel weet hoor meisje, ik laat deze topic voortaan helemaal links liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
heb jij al na de foto van Pukkie der hok gekeken?? zon duna is heel breed. en de kooi voor de rat is vierkant en daardoor niet echt breed genoeg. en wil je misschien is niet zo zeuren? wij zorgen echt wel goed voor de beesten! en er is wel ruimte om dieren te nemen. maar niet voor hokken van 1m bij 1m als omtrek te nemen![/quote]

???? Er is wel ruimte om dieren te nemen, maar een goed onderkomen kan dus niet? Dat snap ik niet hoor, dan is er toch ook geen ruimte voor die beestjes? Ik reageer voortaan ook niet meer op dit topic, omdat je toch niet luisterd en je nog steeds gelooft dat die kooien groot zat zijn. :tussor:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een laatste opmerking:

"

Verblijf

Goed, je hebt besloten je helemaal in de ratten te storten, gekeken waar je ratten vandaan zullen komen en misschien zelfs al wel een paar rittens gereserveerd. Waar en hoe ga je je ratten huisvesten? Hiervoor zijn een heleboel mogelijkheden.

Om te beginnen moet gezegd worden dat ratten flink wat ruimte nodig hebben. Als minimum voor 2 ratten wordt nogal eens de norm van 70x45x70cm (2-laagse Terenziani) of 80x50x63 (Savic Freddy 2) gehanteerd. Maar hoe groter hoe beter natuurlijk. Ratten klimmen graag, dus alleen rechtop kunnen staan, voldoet niet aan de behoefte van de rat. Bovendien is een grotere kooi minder snel vies en zal dus minder snel ‘stinken'. Als de ratten veel in hun kooi zitten moet die uiteraard groter zijn dan wanneer ze regelmatig vrij mogen rondlopen. Verder is een goede inrichting belangrijk, verschillende verdiepingen en verschillende slaapplekjes, zodat de kooi goed benut wordt. Een kooi kan dan ook nooit te groot zijn, wel te klein!

Kooien zijn te koop in dierenwinkels, via online dierenwinkels of tweedehands verkooppunten op internet zoals Marktplaats en Ebay. Verschillende hokken of kooien zijn te gebruiken of te maken om je ratten in onder te brengen. Hieronder worden er een aantal besproken.

Bekijk hier foto's van verschillende kooien."

Is het nu duidelijk????????????

bewerkt door Sascha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij passen er wel 2 mini duna's op me ratten hok en deze is ook erg hoog:$

Sorry Linsjuh maar Ik denk dat je beter kan gaan kiezen gewoon 1 groot hok voor de ratten of een groot hok voor de muisjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Volgens mij passen er wel 2 mini duna's op me ratten hok en deze is ook erg hoog:$

Sorry Linsjuh maar Ik denk dat je beter kan gaan kiezen gewoon 1 groot hok voor de ratten of een groot hok voor de muisjes.

Beetje verkeerd op geschreven..

Sorry Linsjuh maar Ik denk dat je beter kan gaan kiezen gewoon 1 groot hok voor de ratten of een groot hok voor de muisjes, en dan voor de ander een goed huisje zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

linsjuh ik vind dat je een beetje respect kan gaan tonen hoor

je komt hierzoo op deze forum je hebt geen verstand van muizen

en jij gaat elke tip die hun je geven negeren en boos worden omdat zij alleen het beste willen voor jou beestje:$

als jij niet in kan zien dat een klein kooitje niet goed voor ze is

moeten wij door blijven dringen tot je het door hebt:)

en dan kan je wel eigenwijs en prutaal gaan zitte doen maar je hebt je zelf er alleen maar mee

en met het smoesje er zitten meer mensen met een kleine hokjes;)

dat kan wel wezen maar wij wijzen jou er nu op aan dat die te klein zijn

dat zullen we ook doen bij andere mensen als het ons opvalt:P

*pfffff dat is er uit* :P:P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ha bij andere bbers valt het jullie eigenlijk nooit op.

en je kan beter het hele topic lezen voordat je dit zecht. ik heb er wel verstand van. heb het er op school overgehad. maar niet over de afmetingen van de kooien. en ik heb er wel wat aan gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

pffffff en weer allerlei tegensprekingen van jezelf, misschien moet je zelf je topics nog maar eens doorlezen linsjuh.

Wat mij betreft mag er een :slotje: op dit topic.

Dit blijft een eindeloze discussie :tuxout:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb al een nieuw hok zoals je misschien(niet) gelezen hebt!

jullie hebben bij andere geen commentaar bij mij wel....?

en waarom denken jullie slecht over mijn opleiding?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja en mijn DA wou mijn zo goed als gezonde konijn inslapen, en heb 2 konijnen gehad van NKB- fokkers waar vanalles aan mankeert, dat zegt dus niks. Maar ik denk niet dat er iemand is die nog tot jou door kan dringen, jij hebt goede adviezen en informatie gekregen van verschillende mensen hier, de enige die nu nog wat kan doen dat ben jij, namelijk eens even al je vooroordelen weg zetten en even proberen niet in de verdediging te schieten en dan eens na te denken of deze mensen geen gelijk hebben. Echt waar, als jij het beste wil voor je diertjes moet je eens luisteren. En je hoeft het ook niet meteen aan te nemen,niet van ons maar ook niet van je school, kijk zelf maar eens om je heen, zoek maar eens op internet, je zult zien dat daar heel andere informatie staat dan wat jij hebt geleerd.

Ik hoop echt dat je de adviezen ter harte neemt. Verder denk ik niet dat het zin heeft om hier een eindeloos topic van te maken. Alles is wel gezegd denk ik, dus ik zal verder ook geen discussie voeren. Succes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ha bij andere bbers valt het jullie eigenlijk nooit op.

en je kan beter het hele topic lezen voordat je dit zecht. ik heb er wel verstand van. heb het er op school overgehad. maar niet over de afmetingen van de kooien. en ik heb er wel wat aan gedaan.

ik kon niet alles door lezen omdat ik me aan je irriteerde over hoe je reageerd

je zegt nu en grotere hok te hebben nou dat is mooi wat is daar de afmeeting van:$

wel letten heus wel op andere alleen dat valt niet zoo op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb toch al een grotere kooi! ook tegen de zin in van me ouders!

Bedoel je nu die ene bak die net zo groot is als de tijdelijke bak? Of een andere?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .