Spring naar bijdragen
Linsjuh

2muisjes

Recommended Posts

Muisjes houden in een omgeving die niet goed voor ze is (lees, een te klein hok) is ook niet goed. Mag je van je ouders geen ander hok of willen ze geen ander hok betalen? Als het dat laatste is dan kun je misschien zelf eens kijken naar een groot hok, (bijvoorbeeld via marktplaats) wat niet zo duur is..?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja

natuurlijk. dat lijkt me erg logisch. het gaat dan om de gezondheid. en begin nou niet van ja dan kan je ook wel een ander hok kopen. voor de tienhonderdste keer er is geen geld voor een hok!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja eht is toch zo?

er is niet overal geld voor!

ik weet niet hoe oud jij bent maar het lijkt niet echt dat jij er verstand van hebt. voor iemand zijn leven geef je toch ook eerder geld dan voor iemands huis?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dat ik er genoeg verstand van heb hoor. Je kan het vergelijken met een aap in een klein kooitje, en als hij ziek is wel geholpen wordt, maar verder alleen in dat kleine kooitje zit dat hoort toch ook niet? Mijn leeftijd heeft hier niks mee te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat geld vind ik geen goede reden, je kunt voor zeer weinig geld een goed tweedehands hok kopen. En waar ze nu in zitten is NIET groot genoeg, punt. Kun je lang over door blijven gaan, maar het is gewoon zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trouwens, dit is niet eens hun definitieve hok, maar van welk geld moet het hok dan worden betaald dat jullie hebben besteld? Kan je die toch net zo goed annuleren, en dit hok kopen. Is waarschijnlijk nog goedkoper ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Linsjuh, ik zag net op de site van Lidl dat ze daar volgende week maandag mini duna's in de aanbieding hebben voor €15. Misschien is dat een mogelijkheid? Ik ga er zelf ook een paar kopen, ik gebruik die dingen om muisjes in te fokken en ze zijn echt super :)

Lidl Online

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zijn dat de goede afmetingen? het is niet erg duur nee. en hij kan dan nog gewoon boven op de rattenkooi staan. want ergens anders hebben we geen ruimte:s

het is niet erg duur voor een kooitje. maar het is wel volgende week. en de bestelling komt vrijdag binnen:s

ik zou ff vragen of we deze kooi kunnen nemen. het is leuker voor de muisjes en voor de sfeer:p is veel gezelliger met al die kleurtjes;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de bestelling niet meer kunt annuleren kun je het andere kooitje misschien houden als vervoers (en reserve) kooitje? Of weer verkopen via marktplaats?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Linsjuh, kun je je ouders niet vragen om eens hier op BB te lezen of ze eens informatie op internet te laten zoeken over muisjes. Dan zullen hun met eigen ogen zien dat het hokje echt te klein is. En dan kun je ook laten zien dat voor hetzelfde geld je ook een tweedehands hokje kunt kopen wat wél de juiste maten heeft!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .