Spring naar bijdragen
Linsjuh

2muisjes

Recommended Posts

ja maar dit hok is nog niet vanmezelf dus kan ik hem er niet in doen. maar zoals ik al had gezegt Pukkie is er bang voor! en pukkie mag er elke avond uit en dan loopt ze lekker over de 2banken:love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die reactie is omdat dieren meer km willen afleggen dan jij denkt. Muisjes kunnen zonder rat hun energie niet kwijt, kijk maar even wat Petra had geschreven op de vorige pagina.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ik schrijf het met een t. En het is niet die rat, maar dat rat. Wat geeft het toch?

Neem je wel een rat voor je muizen dan? Want ze krijgen dan waarschijnlijk al een te kleine kooi, maar wat Petra ook zei, dan heb je haast geen plezier van je muisjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik probeer me ouders ook te overtuigen en ben aan het zoeken. maar zon radje moet ik kopen. en dat kan pas na kerst of als ik me loon binnen heb en dat is rond oud en nieuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En hoe groot is dat hokje dan?

@Sascha: een loopwiel is een rad met d, rat met t is een knaagdier. Ik dacht eerst ook dat je het over dieren had toen je over ratjes begon ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is al gezegt, en dat heb ik te danken aan 3 jaar nederlands van de meest domme leraren. En volgens mij is dat kooitje echt veel te klein, toch hoop ik dat die beestjes een fijne tijd hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
haal me ouders maar is over:s hij is al besteld. maar dan in nog kleinere maten:s ik meot er wel zelf aan meebetalen dus misschien lukt het me ze over te halen;)

Volgens mij is het al te laat hoor Petra..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En hoe groot is dat hokje dan?

@Sascha: een loopwiel is een rad met d, rat met t is een knaagdier. Ik dacht eerst ook dat je het over dieren had toen je over ratjes begon ;)

faunabox die ik nu ook heb. weet de afmetingen niet precies

@Sascha

tuurlijk krijgen de dieren een leuke tijd bij mij!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Okee, ik heb in een andere topic foto's gezien van je hokken voor de rat en de muizen. Ik weet nog maar één ding te zeggen: als je dieren wilt hebben, zul je ze een goede geschikte huisvesting moeten geven. De maten van deze hokken zijn van dusdanig kleine omvang dat het in mijn ogen neerkomt op dierenmishandeling. Ik hoop serieus dat je bereidt bent om informatie op te zoeken, en kooien/hokken voor de diertjes aan te schaffen die op zijn minst voldoen aan minimale eisen. Op deze manier ben je fout bezig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dierenmishandeling. Niet op hetzelfde niveau als schoppen, slaan en ergere dingen natuurlijk, maar het is gewoon niet de manier waarop je een dier hoort te behandelen. Hoe zou jij het vinden om je hele leven in een kamertje van 2x2 meter door te brengen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het vooral mooi hoe je jezelf tegen spreekt.

Volgens dit topic is de kooi groot genoeg volgens de dierenwinkel, in het andere topic volgens de groen school.

En hier geef je ook nog eens zelf aan aan het begin dat je de kooi voor de muizen te klein vind

Maar toch beledigd zijn als we commentaar geven....

Ik ben het volledig met petra eens, tis dat in de tijd dat ik ratten en muizen had we nog geen digitale fototoestellen hadden, maar petra haar kooi is een prachtig voorbeeld van hoe de diertjes naar behoren te houden met volop te doen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

als je goed leest gaat het over het hok dat besteld was! en op dit moment is er ook geen geld en ruimte voor!

maar ik hou het voortaan wel op meelezen en de spelletjes(off-topic)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
als je goed leest gaat het over het hok dat besteld was! en op dit moment is er ook geen geld en ruimte voor!

maar ik hou het voortaan wel op meelezen en de spelletjes(off-topic)

Je vraagt om advies, hoe groot het hok moet zijn. Je krijgt advies over het formaat, maar je doet er niet wat mee (niet genoeg in ieder geval), de antwoorden waren te verwachten..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .