Ga naar inhoud

Sammy


Desiree

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Wij hebben Sammy nu precies 1 week. Ik vond het heel erg goed gaan, hij was aanhankelijk en wilde wel geaaid worden. Optillen vindt hij natuurlijk niet zo leuk, dus beperken we dat. Hij is erg nieuwsgierig en deinst eigenlijk nergens voor terug.

Sinds gisteren is dit alles opeens anders. Hij rent wel lekker rond in de serre (die heel groot is, in huis)

eet en drinkt heel goed maar hij wil opeens niets meer van me weten. Voorheen als ik bij hem ging zitten (op de grond) kwam hij naar me toe en wilde hij geaaid worden. Nu dus niet meer, als ik hem wil gaan aaien rent hij direct weg. Er is naar mijn weten niets waarvan hij geschrokken is en ik heb ook niks raars met hem gedaan. Ik vraag me nu af of iemand hier ervaring mee heeft en weet wat het misschien betekent. Beetje onsamenhangend verhaal, maar goed.

groetjes, desiree en Sammy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij verder goed eet en er verder ook niets is veranderd in zijn gedrag hoef je je nog geen zorgen te maken. Misschien heeft hij zijn dag eens niet, of is hij toch zonder dat jij het weet ergens van geschrokken (misschien van iemand anders in huis?).

Pas als je meer veranderingen ziet bijv. weinig keutels, diaree, minder eten of drinken, uitingen van pijn (knarsetanden of ogen dichtknijpen) enz. dan is het pas nodig om je zorgen te maken en naar oorzaken te gaan zoeken.

Benader hem gewoon weer rustig en niet van bovenaf, dan komt het vast wel weer goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .