Spring naar bijdragen
Myrthe

Even "her-voorstellen"

Recommended Posts

He allemaal...

Ik ben Myrthe , sommigen van de "oude garde" zullen misschien nog wel weten wie ik ben. Ik ben een hele poos niet meer op BB geweest maar mistte het toch wel haha. DUS hier ben ik weer , vond het ook zo wat om nou gewoon maar weer te gaan posten dus bij deze heb ik mij even "hervoorgesteld" . :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha jep! Ik ben even heel druk geweest met allerlei fokkersforums (ik fok NHD in de kleur blauwgrijs) waar ik zelfs bij 2 moderator ben en daarnaast studeer ik en werk ik dus ik kwam er niet meer aan toe. Heb nu besloten dat ik er maar weer tijd voor vrij ga maken :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi ,

welkom op het BunnyBunch forum! Voor al je vragen over het gebruik van het forum kun je naar een BunnyBunch Gids gaan. Deze gidsen kun je herkennen aan een paarse naam, op dit moment zijn dat Pol&Kik en Petradhd. Wij beantwoorden graag je vragen. Een vraag kun je stellen door op onze naam te klikken en dan op de button stuur een pb/prive bericht.

Verder heb je misschien ook iets aan dit topic : Regels voor het posten en tips voor beginners

Vergeet niet de forumregels te lezen ;)

Heel veel plezier hier!

Groetjes, Pol&Kik en Petradhd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
He allemaal...

Ik ben Myrthe , sommigen van de "oude garde" zullen misschien nog wel weten wie ik ben.

Ojee, oude garde :mdr: Nu moet ik me aangesproken voelen, want ik ken je nog wel. :P

Welkom terug!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites