Ga naar inhoud

bultje!


patriciapatty

Aanbevolen berichten

gisteren bij thuiskomst vond ik al dat de vacht van brownie er raar uitzag.. flink gevoeld, maar voelde dacht ik niks.

wel merkte ik dat brownie het niet fijn vond.

vanmorgen (weer in het donker) aaide ik m en voelde ik duidelijk een bult! maar nu op de hoogste van de ribben.

moest naar mn werk dus heb niet goed kunnen kijken...

kan het een teek zijn of is het daar nu de tijd niet voor??

vanavond (met de zaklamp in het donker) goed kijken!

:bunny3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook het eerste wat ik dacht. Als een konijn ingeent is, kan hij een entreactie krijgen. Dat is een bultje dat ongeveer op de plaats zit waar het vaccin ingespoten is. Deze ontstaat ongeveer een week na de inenting. Als ik me niet vergis is het bultje na ongeveer 2 weken weg.

Ik wil je niet onnodig bang maken, maar als je konijn níet is ingeënt, moet je misschien gaan denken aan een abces. Daarmee moet je even langs de DA, die maakt het dan (operatief) schoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
  • 4 weken later...

Hallo,

ik zag net bij mijn konijntje Flappie +-2,5 jaar oud dat er een of ander bultje onder haar huid zit die je heel ver kunt bewegen langs haar lichaam. het bultje is niet hard maar heel flexibel het is +- 2cm groot ze is een paar maanden geleden al geent dus daar kan het denk ik niet van komen.. eet en drinkt normaal ik mag gewoon aan het bultje zitten het lijkt haar geen pijn te doen. weet iemand wat het zou kunnen zijn?

(ik ga zowieso woensdag naar de DA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .