Ga naar inhoud

Boerenkool


fify

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

konijnen en boerenkool daar heb ik laatst een slechte en dure ervaring mee gehad. Ik had mijn konijn boerenkool gegeven toen kreeg hij de volgende dag enorm last van gas in zijn buik. Konijn lag slap in zijn hok. Gelijk naar de dieren arts geweest. konijn kreeg een prink in zijn nek 2 soorten druppels mee naar huis en 3 dagen dwang voeren. Kosten 91 euro (zondag dienst) Maar het konijn springt weer in het rond. Nu zal mijn konijn waarschijnlijk een uitzondering zijn maar voor mijn konijn geen boerenkool meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

konijnen en boerenkool daar heb ik laatst een slechte en dure ervaring mee gehad. Ik had mijn konijn boerenkool gegeven toen kreeg hij de volgende dag enorm last van gas in zijn buik. Konijn lag slap in zijn hok. Gelijk naar de dieren arts geweest. konijn kreeg een prink in zijn nek 2 soorten druppels mee naar huis en 3 dagen dwang voeren. Kosten 91 euro (zondag dienst) Maar het konijn springt weer in het rond. Nu zal mijn konijn waarschijnlijk een uitzondering zijn maar voor mijn konijn geen boerenkool meer.

precieze reden om er heel voorzichtig mee te zijn

fijn dat je dit deelt met ons , want vaak genoeg gaat het gewoon goed, maar als het mis gaat...brrr

gelukkig is je nijn weer beter :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .