Spring naar bijdragen
nijn_konijn

Hoooooooiiii

Recommended Posts

wat een leuke nijn echt een schatje :love:(ik ben gek op Vlamen) en heel bijzonder dat je er zo mee omgaat

wat hier gezegd wordt voel ik ook wel,je neemt een risico

maar elke situatie is anders en elke nijn is anders, dus ik hoop dat het allemaal zo leuk blijft gaan..en ik nam mijn nijen ook altijd mee naar mijn vriend met de bus nog wel, ze raken er aan gewend..

Ik zou t geweldig vinden als mijn Romeo zo zou zijn (hij is een lotharinger) maar Romeo is geen mens konijn vind ie eng hij is eigenlijka alleen leuk met zijn vrouwtje

hoe oud is nijn nu?>

en vraagje betreft de andere uit het nest hoezo geroofd?

door een ander dier?

en die buiten nijnen heb je nog steeds?

Lopen die los of heb je een ren..?

en die geitjes?? :love: :love:

bewerkt door Peacefull

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoe oud is nijn nu?>

en vraagje betreft de andere uit het nest hoezo geroofd?

door een ander dier?

en die buiten nijnen heb je nog steeds?

Lopen die los of heb je een ren..?

en die geitjes?? :love: :love:

Mijn Nijn_konijn is nu 13 weken

we hebben een heel groot stuk afgezet in de tuin en daar lopen onze dieren, maar toen de kleine konijntjes uit het nest kwamen zijn ze buiten weggeroofd door een buizerd :( .

mijn nijn heb ik nog kunnen redden, maar ik had er graag nog een gewilt :s

de mama en (waarschijnlijk) de papa die lopen er wel, ook hebben we er nog 2 franse hangoren lopen en een ander (weet niet wat voor soort) konijntje. De geiten lopen ook bij de konijnen in samen met een eend 4 kippen en een hangbuikzwijn. de kleine hebben ook een stukje voorzichzelf waar de grote dieren niet kunnen komen. ook hebben de baby geitjes een eigen stukje waar alleen de grote geiten kunnen komen.

binnen is mijn nijn_konijn een rat en een hond.

bij mijn vriend thuis heb ik ook nog een kat:P

ECHT EEN GEZELLIGE DIERENBOEL!!!!!!!!

ik ben echt gek op dieren:love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn Nijn_konijn is nu 13 weken

we hebben een heel groot stuk afgezet in de tuin en daar lopen onze dieren, maar toen de kleine konijntjes uit het nest kwamen zijn ze buiten weggeroofd door een buizerd :( .

mijn nijn heb ik nog kunnen redden, maar ik had er graag nog een gewilt :s

de mama en (waarschijnlijk) de papa die lopen er wel, ook hebben we er nog 2 franse hangoren lopen en een ander (weet niet wat voor soort) konijntje. De geiten lopen ook bij de konijnen in samen met een eend 4 kippen en een hangbuikzwijn. de kleine hebben ook een stukje voorzichzelf waar de grote dieren niet kunnen komen. ook hebben de baby geitjes een eigen stukje waar alleen de grote geiten kunnen komen.

binnen is mijn nijn_konijn een rat en een hond.

bij mijn vriend thuis heb ik ook nog een kat:P

ECHT EEN GEZELLIGE DIERENBOEL!!!!!!!!

ik ben echt gek op dieren:love:

wauw leuk hoor zo'n gezellige dierenboel

kzou willen dat ik er de ruimte voor had :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites