Spring naar bijdragen
merelvandijke

wat zit er onder je ctrl+v?

Recommended Posts

Zwarte Piet stonk zo dat alle geiten plasten dus moest de plotselinge gast op zijn billen zitten toen hij aankwam. Op zijn billen zat een grote brandblaar. Dat was niet echt fijn. Hij kon er helaas wel om lachen. Gelukkig mocht ik net niet bij hem komen om te serveren.Maar hij begon te dansen op het water zodat zijn blarenverdronken.

Gelukkig was ik net op tijd voordat de kerstman zijn pasgewassenbambisokken weer doorverkocht aan sinterklaas. Hij liep naar de hema om pyama's te gaan halen zodat zijn oom ook bij de geboorte van zijn SchotseCavia kon zijn. Hierdoor deed mijn oma wat kipkerrie in zijn bakje. Toen sprong er een smurf over het net waardoor het water uit de lucht ineens uit de fontijn spoot en toen belandde de smurf met flaporen en lederhosen op het dak van het oude bejaardentehuis waardoor het dak brak. De grote dinosaurus viel van de muur tegen een konijnenkeutel die heel klein was, en er stil bij een kapstok zat lag de koelkast op de keukentafel. Vervolgens komt er een vlieg op de groene kaas met gaten, die door een koelkast wordt opgegeten. De kat heeft een zeer achterwerk en ook dat vond meneer de burgemeester heel erg grappig. Daarom lachte hij heel erg luid. Zwarte zand kerstmiskransjes en dergelijke koekjes lagen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Liefste konijn: Fuzzel!! Jij bent egt mijn allesie. Ik wil je nooit meer kwijt. Je bent: Lief, Schattig, Klein, Jong, grijs en nog al het goeds I Love You klein scharminkeltje

Hihi LOL van hyves

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .