Spring naar bijdragen
merelvandijke

wat zit er onder je ctrl+v?

Recommended Posts

AAAAAAAH IK HEB NIEUWE BUREN. AAAAAAAH JE HEBT JE HYVES VERANDERD. AAAAAAH!

Okay, je Hyves eerst maar: die ziet er leeeeeuk uit! :D ik dacht eerst: hè?! Ik heb toch écht Nicky aangeklikt... :P(A)

EN DAN MIJN NIEUWE BUREN :| gister afscheid genomen van mijn vorige buren.. :'( en eergister heb ik nog een bedeltje gekregen van ze omdat ik altijd voor de poezen heb gezorgt. 'Mijn' lieve Emma & Gracie.. :'( ik mis ze nu al. Da's ook logisch want ze zijn al drie week weg :P maar goed. Ik denk niet dat de nieuwe buren katten hebben. En hopelijk ook geen hond. Want als ze die hebben dan kan ik de konijnen denk ik niet zomaar in de tuin laten meer. Want Fred wil nogal eens onder de heg door schieten, hij is één keer half dood geschrokken door Frodo, de Golden Retriever van de vorige buren, maar dat weerhoudt hem er nog steeds niet van. Gister zei ik tegen Arnoud dat Fred in de tuin liep en of hij er bij wou zitten. (Dat betekend dus dath ij dat gewoon moest :P ja ik vind het heel leuk om naar die schat te kijken MAAR NIET MET DEZE TEMPERATUREN :P) en toen was het bijna donker, komt Arnoud weer binnen 'ja wil je Fred even roepen want hij luistert niet naar mij'. NEE NAAR MIJ OOK NIET DOOS. Dus ik mocht er weer achter aan rennen. Hij zat achter in de tuin (dat bruin valt ook zo op in het donker hè.. -.-') dus ik loop daarheen, ben ik er net, rent ie naar voren, ben ik halverwege terug, rent ie terug en schiet ie onder de heg door! Dus ik sjees op m'n hakken naar de tuin van de buren (gelukkig dat ze er nog niet waren, ik denk dat ze raar op hadden gekeken als er opeens een vloekend meisje met een gekuift konijn langsloopt) maar toen was ik daar, zag ik hem nergens, dus weer terug gerend, ZAT IE DOODLEUK VOOR Z'N HOKJE! :wtf: Fred: :shoot: nou ja ik heb hem uiteindelijk gevangen. Laat hem zo nog even weer de tuin in. En Indiana Jones. :D Indy is lief die doet zulke dingen niet.

AARGH en die vervelende vreetzak genaamd Billy :| gisterochtend is ie in de kast gesprongen (die dicht was :O:|:s) en hij heeft ALLE snoepjes opgegeten. Nou ja. Hij heeft er vier over gelaten. VIER! :| bakje was nog minstens half vol. Dikke vreetzak. Nou ja. Iris stopt...... Veel plezier met je russische koorknaapjes :P

Liefs! :crush:

Een krabbel aan mijn beste vriendin Nicky. Okay :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren wandelde ik door de drap met mijn goudvis in een handtasje dat opeens rode vlekken had. Dat handtasje vloog door de dierentuin met z'n goudvis die ziek is van dat rare beestje in zijn blootje. Toch is dat niet zo schokkend omdat Quasimodo samen met Ollie, Belle, Hannibal Lecter en Klaas Jan Huntelaar buiten in hun blootje rennen.

Ach, het loopt niet zoals je had verwacht, soms gaat het gewoon niet zoals je vooraf je ei op je bord gooide. Dat was dus een gekke bijeenkomst op een kinderboerderij. Vandaag gingen alle konijnen dansen en morgen gaan de katten op een toilet bij meneer Aap kakken! Wat vreemd dat de katten op het ijs zijn gaan schaatsen.

Morgen gaan ze bowlen en sjoelen met eekhoorntjes die dat eigenlijk wel eng vinden.

Zwembaden zijn om te bemesten met scheerschuim van mijn bosgorilla want dat is gezond.

Daarna stofzoog opa samen met zijn olifanten daarna gooide opa krokodillentandenflossers en ijsjes met ketjup over de buurvrouw en begon te rekenen met een telraam met oogbollen oftewel niet goed wijs!

Maar toen gapte oma Miep, mijn kaas uit het bakje omdat hij beschimmeld leek. Wat is dat vies dat stinkt het is een wonder dat de buurvrouw geen hartaanval kreeg. Ze lijkt gek want het leek alsof ze sprong van de loshangende bloembak die daardoor omviel. Hiervan kreeg zij gelukkig een fantastische blauwe neus.

Dit had een vreemd effect op tante Beppie, want hierdoor wandelde ze rechtstreeks naar de waterkant van het golvende water. Het water ging daar vervolgens aan de wandel dus ik schrok me een ongeluk. Dit ijsje smaakt fantastisch lekker omdat de kleur ervan nogal aantrekkelijk lijkt. Daarom nam de man het witte ijsje van de grond en ging ermee naar de ijscokar om aan de ijscoman tegeven. De vreemde beweging die hij maakte was fataal geworden. Ik dacht wat gebeurt daar nou het lijkt meer op een stuip van ome Kees. Die kwam zojuist thuis omdat hij dacht dat de emoe gisteren vergat om zijn tanden in water te leggen. Oke dat ging gigantisch fout. Oeps!! Opnieuw ging hij met tante flirten wat erg onsmakelijk er was. Want oude dames kunnen heel erg winderig zijn doordat ze darmen hebben die gassen en daar worden mannen niet minder chagerijnig van. Dus wat tante Susie toen kwam doen verbaasde iedereen!!. Ze pakte een hamer en sloeg zomaar op ome Jan. Jan bedacht zich geen moment en draaide zijn arm om het kastje. Opeens stond tante Beppie in de kamer waar ook de vervelende Politie vrouw stond met warme tenen. Dus daarom vrat de kat de goudvis en de verwarrende olifant op. Hierdoor ontstond bij het huis grote verwarring, waardoor piet niet wist wat hij moest doen. Normaal moest de kat rare aliens eten maar vandaag at hij iets heel speciaals,namelijk gebakken aardappellen met appelmoes en Knoflooksaus en niks anders meer, dit vond de kat verschrikkelijk jammer. De kat spuugde alles terug op het mooie tapijt van tante Beppie en ome Jan. Uit de kast kwam een stoffig vreemd wezen.

Het wezen vroeg aan een jongetje of hij bij de kat mocht maar dat mocht niet en toen stond de vader van Henkie er opeens voor. Hij joeg met zijn strijkbout het wezen weg. Maar die strijkbout was verschrikkelijk zacht en heet!!! Het leek alsof iemand hem in een wasverzachter gestopt had. Wasverzachter?

Dat had hij niet verwacht!! Nu is hij gigantisch in de woonkamer. Hij dacht wat is dat voor een vreemde vogel? Het leek alsof hij flauw zou vallen maar toen stond hij langzaam op en ging naar de grote vieze gebouw aan de overkant van de straat. Daar ging hij vragen of hij misschien even de douche mocht vies maken. Dat mocht, maar dan wel snel naar de supermarkt om suiker te kopen. Maar helaas was de melk ook uitverkocht. Dus pakte hij maar de aardappelschilmesjes en begon te lopen naar de kassa's waar hij zich met het gestolen pak bevroren spersieboontjes ging vermaken. Nadat hij had afgerekend, riep hij de hond van het kantoor en liep toen zonder melk weg.

Oma Miep vroeg aan haar man of hij voor sinterklaas (die bijna komt)iets leuks kon doen. Helaas wilde het niet lukken. Hierdoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

''En weet je wat hij toen deed? Hij ging het doen, want het was heel belangrijk. Als hij nou alle voedsters bij elkaar zou krijgen, zou hij het kunnen doen. En weet je wat? Hij zou samen met alle voedsters naar het grote paleis gaan en daar gezellig samen gaan thee drinken. Maar ja, hij kon de voedsters niet vinden, dus moest hij snel iets anders bedenken. Pfoeee.. wat moet ik nu doen? Opeens had hij een idee! Hij zou geen voedsters maar rammen verzamelen. Maar dat bleek algauw knap lastig. Hij vond er 1. Maar dat was helaas te kort om een gezellige high thee mee te hebben. Dus besloot hij om haar vrienden op te sporen. Alleen was dat ook erg moelijk, want hij wist dat haar meisje het nooit zou vertellen. Dus had hij geen andere oplossingen meer en ging hij terug naar zijn hele mooie grote paleis. Daar aangekomen ging hij lekker op zijn bed liggen en dacht na over zijn plan om de voedsters bij elkaar te krijgen. Hé, hij wist iets! Hij had nu een goede oplossing en hij wist zeker dat het ging lukken..Hij stapte zijn bed uit en ging zich snel aankleden. Hij wist het echt zeker dat het een geweldig plan was..Dit was zijn plan: hij ging samen met zijn vriendin stiekem alle voedsters wakker maken uit bed en zich verstoppen zodat ze hem niet zouden zien. Opeens gebeurde er iets raars: er kwam een hele grote, vieze man achter een boom vandaan. Hij rende op ze af en pakte de voedster af. Hij rende weg en het konijn wist niet meer wat hij moest doen..hij schreeuwde om hulp en er kwam helemaal niemand. Totdat hij een politiewagen zag! Dit was zijn redding, dus hij seinde naar de agenten in de politiewagen dat hij hulp nodig had. de politieagenten kwamen er als een speer uit en zeiden dat ze eigenlijk geen tijd meer hadden maar dat als het egt dwingend was ze wel wilden helpen. Dus legde hij uit dat het heel dringend was en of ze alstjeblieft konden helpen. datr wilden ze wel en hij legde zijn probleem uit: '' Maar de agenten vonden dat helemaal niet heel dringend en toen werd het konijn heeeeeeeeeel erg boos . hij had het helmaal zitten en dacht: ik geef die politie agtent gewoon een keiharde trap in zijn buik maar dat pikte de polietie agent niet. hij begon te tellen tot twee en plotsklaps was daar een goede fee. de goede fee toverde hem weg en de polietieagent stond verbaasd. De fee bleek niet over genoeg toverkracht te beschikken om hem in een konijn te veranderen. Dusmoest de man haar helpen om meer toverkracht te verzamelen daarvoor moest hij op zoek naar wat toverkruiden.

Waaronder het loof van een net niet rijpe worten en nog vijf andere ingredienten 1:een appelkersentaard met nootjes 2: vier takjes munt 3:134 gram geraspe belegen geitenkaas 4:400 gram peterselie 5: 4 snorharen van een krolse kat...zo, nu had hij alles verzameld wat hij nodig had om een toverdrank te maken. Om extra veel grote hoeveelheid te maken deed hij van elk ingredient nog 100 gram bij, waardoor er eigenlijk meer was dan nodig. Maar hij had geen ketel. dus kon hij dit niet bereiden. nog een probleem:(..nouja, dan ging hij maar een ketel kopen bij de supermarkt om de hoek. Dat was de enige manier om aan een ketel te komen. Dus hup naar de supermarkt.''

Van het spelletje Samen een konijnsprookje maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .