Spring naar bijdragen
merelvandijke

wat zit er onder je ctrl+v?

Recommended Posts

jah dat heb ik gemerkt bij mijn konijn :P

ze was ff een weekje logeren bij me opa

en wat denkje wat hij doet (hij is aleen)

gaat hij elke dag met een stoeltje bij het hok een broodje zitten eten met het konijn :lol:

tsja wat je maar leuk vind he

maar als volgt dat ik een lekker dik konijntje terug kreeg ;)

naja beter dan te mager hé

ennne die cavia's van me neefje vond ik een beetje te mager dus die had ik meteen ff dikker gemaakt :P een broodje en lekker veel gezonde groente van de volkstuin

\

:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oei even kijken hoor

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Door de sterke toename van het aantal screeningsonderzoeken tussen 1990 en 2006 zijn ook de kosten gestegen. De totale kosten voor het bevolkingsonderzoek bedroegen in 1990 5,7 miljoen euro en in 2006 48,7 miljoen (zie figuur 1). In de jaren 1998-2001 zijn de kosten naar verhouding sterker gestegen (in 1997 26,1 miljoen) als gevolg van de uitbreiding van het bevolkingsonderzoek met de leeftijdsgroep 70-75 jaar. De gemiddelde kosten per onderzoek zijn sinds 2000 gestegen tot 55 euro. Een deel van de stijging vanaf 2006 is te verklaren doordat vanaf dat jaar de kosten van de landelijke regie beter inzichtelijk zijn. Deze kosten bedragen 3,2 miljoen euro, en doen de kosten per onderzoek met € 3,61 stijgen. Als er rekening wordt gehouden met de inflatie over de beschreven jaren, nemen de kosten per onderzoek echter iets af (LETB, 2007). De kosteneffectiviteit wordt geschat op ongeveer 2.200 euro per gewonnen levensjaar (Groenewoud et al., 2007).

Euh.... te lang bezig geweest met mijn paper vandaag... :s

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heyo

Weil jeder Tag nicht so wie jeder andere ist

weil Du vielleicht schon morgen wieder anders bist

weil Du vielleicht schon morgen wieder

anders

durch dieses Leben wanderst

und dir selbst viel näher bist

HEY YO; HEY YO; Ruh Dich doch mal aus

Wenn Du nicht schlafen kannst, weil Du ihr

nicht vertraust

Sie mit Dir reden will und Du es nicht erlaubst

Kann es doch sein, dass Du nicht alles siehst

und ganz einfach müde bist

obwohl Du sie so sehr vermisst.

HEY YO; HEY YO; Ruh Dich erst mal aus

Kann es doch sein, dass sie bald wieder bei dir ist

Doch wenn Du immer nur im Regen stehst

und ganz ohne Hoffnung bist dann

dann weiss ich auch nicht was es ist.

HEY YO; HEY YO; Schlaf Dich doch mal aus

Ruh Dich einfach aus

Mach Dir doch nichts draus.

Einmal wieder um die Erde

Einmal me myself and I

Ich beweg mich doch so gerne

bewerkt door Anne_Demmi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heyo

weil Du vielleicht schon morgen wieder anders bist

weil Du vielleicht schon morgen wieder

anders

durch dieses Leben wanderst

und dir selbst viel näher bist

HEY YO; HEY YO; Ruh Dich doch mal aus

Wenn Du nicht schlafen kannst, weil Du ihr

nicht vertraust

Sie mit Dir reden will und Du es nicht erlaubst

Kann es doch sein, dass Du nicht alles siehst

und ganz einfach müde bist

obwohl Du sie so sehr vermisst.

HEY YO; HEY YO; Ruh Dich erst mal aus

Kann es doch sein, dass sie bald wieder bei dir ist

Doch wenn Du immer nur im Regen stehst

und ganz ohne Hoffnung bist dann

dann weiss ich auch nicht was es ist.

HEY YO; HEY YO; Schlaf Dich doch mal aus

Ruh Dich einfach aus

Mach Dir doch nichts draus.

Einmal wieder um die Erde

Einmal me myself and I

Ich beweg mich doch so gerne

Hahahaha, waarom? Was je met een opdracht voor Duits bezig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ehm.. nee:p Ik zit niet op de middelbare school meer hoor:p Ik vind het een mooie tekst, als ik een lied luister wil ik graag de tekst helemaal begrijpen, en soms is het niet helemaal duidelijk welk woord Nena zegt;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ehm.. nee:p Ik zit niet op de middelbare school meer hoor:p Ik vind het een mooie tekst, als ik een lied luister wil ik graag de tekst helemaal begrijpen, en soms is het niet helemaal duidelijk welk woord Nena zegt;)

Oh, sorry! Foutje! :P Is idd een mooie tekst, maar had gelijk een flashback aan mijn middelbare school tijd ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha..nu wel iets..

Gisteren wandelde ik door de drap met mijn goudvis in een handtasje dat opeens rode vlekken had. Dat handtasje vloog door de dierentuin met z'n goudvis die ziek is van dat rare beestje in zijn blootje. Toch is dat niet zo schokkend omdat Quasimodo samen met Ollie, Belle, Hannibal Lecter en Klaas Jan Huntelaar buiten in hun blootje rennen.

Ach, het loopt niet zoals je had verwacht, soms gaat het gewoon niet zoals je vooraf je ei op je bord gooide. Dat was dus een gekke bijeenkomst op een kinderboerderij. Vandaag gingen alle konijnen dansen en morgen gaan de katten op een toilet bij meneer Aap kakken! Wat vreemd dat de katten op het ijs zijn gaan schaatsen.

Morgen gaan ze bowlen en sjoelen met eekhoorntjes die dat eigenlijk wel eng vinden.

Zwembaden zijn om te bemesten met scheerschuim van mijn bosgorilla want dat is gezond.

Daarna stofzoog opa samen met zijn olifanten daarna gooide opa krokodillentandenflossers en ijsjes met ketjup over de buurvrouw en begon te rekenen met een telraam met oogbollen oftewel niet goed wijs!

Maar toen gapte oma Miep, mijn kaas uit het bakje omdat hij beschimmeld leek. Wat is dat vies dat stinkt het is een wonder dat de buurvrouw geen hartaanval kreeg. Ze lijkt gek want het leek alsof ze sprong van de loshangende bloembak die daardoor omviel. Hiervan kreeg zij gelukkig een fantastische blauwe neus.

Dit had een vreemd effect op tante Beppie, want hierdoor wandelde ze rechtstreeks naar de waterkant van het golvende water. Het water ging daar vervolgens aan de wandel dus ik schrok me een ongeluk. Dit ijsje smaakt fantastisch lekker omdat de kleur ervan nogal aantrekkelijk lijkt. Daarom nam de man het witte ijsje van de grond en ging ermee naar de ijscokar om aan de ijscoman tegeven. De vreemde beweging die hij maakte was fataal geworden. Ik dacht wat gebeurt daar nou het lijkt meer op een stuip van ome Kees. Die kwam zojuist thuis omdat hij dacht dat de emoe gisteren vergat om zijn tanden in water te leggen. Oke dat ging gigantisch fout. Oeps!! Opnieuw ging hij met tante flirten wat erg onsmakelijk er was. Want oude dames kunnen heel erg winderig zijn doordat ze darmen hebben die gassen en daar worden mannen niet minder chagerijnig van. Dus wat tante Susie toen kwam doen verbaasde iedereen!!. Ze pakte een hamer en sloeg zomaar op ome Jan. Jan bedacht zich geen moment en draaide zijn arm om het kastje. Opeens stond tante Beppie in de kamer waar ook de vervelende Politie vrouw stond met warme tenen. Dus daarom vrat de kat de goudvis en de verwarrende olifant op. Hierdoor ontstond bij het huis grote verwarring, waardoor piet niet wist wat hij moest doen. Normaal moest de kat rare aliens eten maar vandaag at hij iets heel speciaals,namelijk gebakken aardappellen met appelmoes en Knoflooksaus en niks anders meer, dit vond de kat verschrikkelijk jammer. De kat spuugde alles terug op het mooie tapijt van tante Beppie en ome Jan. Uit de kast kwam een stoffig vreemd wezen.

Het wezen vroeg aan een jongetje of hij bij de kat mocht maar dat mocht niet en toen stond de vader van Henkie er opeens voor. Hij joeg met zijn strijkbout het wezen weg. Maar die strijkbout was verschrikkelijk zacht en heet!!! Het leek alsof iemand hem in een wasverzachter gestopt had. Wasverzachter?

Dat had hij niet verwacht!! Nu is hij gigantisch in de woonkamer. Hij dacht wat is dat voor een vreemde vogel? Het leek alsof hij flauw zou vallen maar toen stond hij langzaam op en ging naar de grote vieze gebouw aan de overkant van de straat. Daar ging hij vragen of hij misschien even de douche mocht vies maken. Dat mocht, maar dan wel snel naar de supermarkt om suiker te kopen. Maar helaas was de melk ook uitverkocht. Dus pakte hij maar de aardappelschilmesjes en begon te lopen naar de kassa's waar hij zich met het gestolen pak bevroren spersieboontjes ging vermaken. Nadat hij had afgerekend, riep hij de hond van het kantoor en liep toen zonder melk weg.

Oma Miep

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren wandelde ik door de drap met mijn goudvis in een handtasje dat opeens rode vlekken had. Dat handtasje vloog door de dierentuin met z'n goudvis die ziek is van dat rare beestje in zijn blootje. Toch is dat niet zo schokkend omdat Quasimodo samen met Ollie, Belle, Hannibal Lecter en Klaas Jan Huntelaar buiten in hun blootje rennen.

Ach, het loopt niet zoals je had verwacht, soms gaat het gewoon niet zoals je vooraf je ei op je bord gooide. Dat was dus een gekke bijeenkomst op een kinderboerderij. Vandaag gingen alle konijnen dansen en morgen gaan de katten op een toilet bij meneer Aap kakken! Wat vreemd dat de katten op het ijs zijn gaan schaatsen.

Morgen gaan ze bowlen en sjoelen met eekhoorntjes die dat eigenlijk wel eng vinden.

Zwembaden zijn om te bemesten met scheerschuim van mijn bosgorilla want dat is gezond.

Daarna stofzoog opa samen met zijn olifanten daarna gooide opa krokodillentandenflossers en ijsjes met ketjup over de buurvrouw en begon te rekenen met een telraam met oogbollen oftewel niet goed wijs!

Maar toen gapte oma Miep, mijn kaas uit het bakje omdat hij beschimmeld leek. Wat is dat vies dat stinkt het is een wonder dat de buurvrouw geen hartaanval kreeg. Ze lijkt gek want het leek alsof ze sprong van de loshangende bloembak die daardoor omviel. Hiervan kreeg zij gelukkig een fantastische blauwe neus.

Dit had een vreemd effect op tante Beppie, want hierdoor wandelde ze rechtstreeks naar de waterkant van het golvende water. Het water ging daar vervolgens aan de wandel dus ik schrok me een ongeluk. Dit ijsje smaakt fantastisch lekker omdat de kleur ervan nogal aantrekkelijk lijkt. Daarom nam de man het witte ijsje van de grond en ging ermee naar de ijscokar om aan de ijscoman tegeven. De vreemde beweging die hij maakte was fataal geworden. Ik dacht wat gebeurt daar nou het lijkt meer op een stuip van ome Kees. Die kwam zojuist thuis omdat hij dacht dat de emoe gisteren vergat om zijn tanden in water te leggen. Oke dat ging gigantisch fout. Oeps!! Opnieuw ging hij met tante flirten wat erg onsmakelijk er was. Want oude dames kunnen heel erg winderig zijn doordat ze darmen hebben die gassen en daar worden mannen niet minder chagerijnig van. Dus wat tante Susie toen kwam doen verbaasde iedereen!!. Ze pakte een hamer en sloeg zomaar op ome Jan. Jan bedacht zich geen moment en draaide zijn arm om het kastje. Opeens stond tante Beppie in de kamer waar ook de vervelende Politie vrouw stond met warme tenen. Dus daarom vrat de kat de goudvis en de verwarrende olifant op. Hierdoor ontstond bij het huis grote verwarring, waardoor piet niet wist wat hij moest doen. Normaal moest de kat rare aliens eten maar vandaag at hij iets heel speciaals,namelijk gebakken aardappellen met appelmoes en Knoflooksaus en niks anders meer, dit vond de kat verschrikkelijk jammer. De kat spuugde alles terug op het mooie tapijt van tante Beppie en ome Jan. Uit de kast kwam een stoffig vreemd wezen.

Het wezen vroeg aan een jongetje of hij bij de kat mocht maar dat mocht niet en toen stond de vader van Henkie er opeens voor. Hij joeg met zijn strijkbout het wezen weg. Maar die strijkbout was verschrikkelijk zacht en heet!!! Het leek alsof iemand hem in een wasverzachter gestopt had. Wasverzachter?

Dat had hij niet verwacht!! Nu is hij gigantisch in de woonkamer. Hij dacht wat is dat voor een vreemde vogel? Het leek alsof hij flauw zou vallen maar toen stond hij langzaam op en ging naar de grote vieze gebouw aan de overkant van de straat. Daar ging hij vragen of hij misschien even de douche mocht vies maken. Dat mocht, maar dan wel snel naar de supermarkt om suiker te kopen. Maar helaas was de melk ook uitverkocht. Dus pakte hij maar de aardappelschilmesjes en begon te lopen naar de kassa's waar hij zich met het gestolen pak bevroren spersieboontjes ging vermaken. Nadat hij had afgerekend, riep hij de hond van het kantoor en liep toen zonder melk weg.

Oma Miep vroeg aan haar man of

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites