Ga naar inhoud

Wilgentakken in de vriezer?!


Plumeau

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 5 maanden later...

Hoi allemaal, ik ben hier net lid geworden, omdat ik ff op dit onderwerp wil reageren, wilgentakken in de vriezer is helemaal niet zo raar als je erover na zou denken, zou je weten dat als die wilgentakken niet in de vriezer zouden liggen, ze verder uit kunnen lopen, je koopt zo'n doosje/bosje, legt ze thuis ook weer in de vriezer, en als je wat wil gaan gebruiken, haal je er wat van uit de vriezer, laat ze op kamertempratuur komen, en ze kunnen dan gewoon gegeten worden, groetjes Elly :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is toch niet erg als ze verder uit zouden lopen? Des te meer wilg is er voor je konijnen! :D Ik vind het nadeel juist dat de takken zo uitdrogen en er alleen wat knisperende blaadjes overblijven aan die takken (er ligt wekelijks een voorraadje in de tuin).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ze toevallig ook vandeweek gehaald bij de dierenwinken. ( bevroren ) En ons wuppie is er helemaal gek op.

Lekker koud natuurlijk! Ze knaagt eerst de bast er helemaal af en dan begint ze aan het takje zelf.

Ik denk dat het per konijn verschilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was ook niet echt als serieuze opmerking bedoelt.. ;) meer dat ze die dingen bij mij dus echt niet aanraken.. (de verse wel) en dat is dus ook niet afhankelijk van het weer.. :mdr:

Maar dat van die groentes doe ik eigenlijk nooit.. kan toch niet heel erg zijn een koel stukje witlof o.i.d?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal ze uit de vriezer bij de DA en mijn konijnen doen er bij wijze van spreken een moord voor hihihi :D

Die uit het doosje (de gedroogde) vondt Snuf niet te eten..... liet het ook ongeknaagd liggen..

En toen ik bij de dierenwinkel kwam en vroeg om iets te knagen kwam de DA met wilgentakken uit de vriezer...

Ze zijn vers.. dus dacht probeer het eens..

En ja hoor... het wordt compleet kaal geknaagd hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .