JoBoris76 15 Geplaatst: 23 september 2006 Delen Geplaatst: 23 september 2006 Hoi allemaal. Mijn schoonmoeder heeft nu sinds 2 weken een cavia en gisteren liet ze zien dat hij haar handen likte en daarop zei ze dat ze een liksteen voor hem ging kopen. Ik raadde dat meteen af omdat ik weet dat konijnen ze niet nodig hebben maar geldt dat ook voor caaf??? Ik ben niet zo thuis in de cavenwereld en ik denk dat er hier wel meer mensen zijn met caven die mij kunnen helpen. Bedankt. Link naar bericht Delen op andere sites
Cynne 12 Geplaatst: 23 september 2006 Delen Geplaatst: 23 september 2006 likstenen zijn zowieso af te raden bij eender welk dier. De beestjes krijgen er nierstenen van.Dus heel goed dat je hem dit niet geeft. De cavia likt aan de handen voor het zout en misschien ook als teken van genegenheid. Link naar bericht Delen op andere sites
freyja 0 Geplaatst: 23 september 2006 Delen Geplaatst: 23 september 2006 Inderdaad, niet laten kopeN; Link naar bericht Delen op andere sites
JoBoris76 15 Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2006 Ik heb het haar gelijk afgeraden maar of ze zich er aan houdt??? Ik denk het wel hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
MissLopez&Beetle 10 Geplaatst: 23 september 2006 Delen Geplaatst: 23 september 2006 Chakotay likt beetle helemaal af als hij op de bank zit en krijgt daarom ook geen liksteen en daarbij als hij dr mee gaat gooien weet ik niet wat er allemaal kapot kan gaan , aangezien hij nogal graag met dingen gooit Link naar bericht Delen op andere sites
snoopylover 10 Geplaatst: 23 september 2006 Delen Geplaatst: 23 september 2006 Ik heb weleens een liksteen voor de bunny's gekocht, maar die werd al snel gesloopt door de bunny's, toen hebben we 'm maar weg gegooid! Link naar bericht Delen op andere sites
Sandy 10 Geplaatst: 23 september 2006 Delen Geplaatst: 23 september 2006 Wij hebben ooit zo'n ding gekocht. Op advies van de DA hebben we hem weggegooid.Niet kopen dus. Link naar bericht Delen op andere sites
Flitzer 11 Geplaatst: 28 september 2006 Delen Geplaatst: 28 september 2006 Nee,die dingen zijn niet goed voor dieren. Heb het zelf ook gehad maar ze slopen het of gaan ermee gooien. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten