Ga naar inhoud

Algemeen Clickertraining topic

Cynthia

Aanbevolen berichten

• Reacties 871
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, ik heb net geprobeerd met achter de target aanlopen, maar dat viel zwaar tegen :s Mats was helemaal niet geïnteresseerd. Hij heeft twee keer de target aangeraakt, maar toen ik dan zo'n komkommerstukje wilde geven, wou hij het niet aannemen. Toen ik dan een groot stuk gaf, at hij het wel. Kieskeurig konijn ^^ Heb de training maar stopgezet, misschien was het gewoon zijn moment niet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah leuk joh!! Ik ben benieuwd naar het filmpje. Je mag best wat meer doen hoor, dan blijft het leuk. En als je een keer teveel vraagt dan zie je dat wel terug bij Mats, het is gewoon een beetje zoeken naar hoeveel je kan vragen. Als je elke keer te weinig vraagt is het ook zonde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm tja laag beginnen, niet te lang doorgaan, er vertrouwen in hebben en alleen belonen als hij er goed overheen gaat, geen vaste hindernissen doen, maar met balkjes die eraf kunnen vallen. Het kan zijn dat ie van alles gaat proberen hoor, onderdoor, doorheen, balkje in de mond pakken en weggooien. Hoe grappig het ook is, gewoon negeren, hindernis gereed maken en opnieuw proberen, anders is het straks niet meer grappig en dan is het moeilijker af te leren :P

aangepast door saskiaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer ook niet te vergeten waar het om gaat. Je doet het om plezier te hebben samen. Het resultaat is van ondergeschikt belang.

Dat vond ik tenminste bij mijn hondjes altijd belangrijk om te bedenken, ook als ik examen moest doen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .